Lieve allemaal, Ik heb via "zoeken" veel informatie gezocht bij jullie over bloeden en zwangerschap, maar wil hier toch ook jullie vragen te reageren wie in het zelfde schuitje hebben gezeten als ik. Vorige week vrijdag had ik een positieve zwangerschapstest, daarna nog een paar. Ik had vorige week vrijdag ook mijn NOD. Vandaag ben ik dus 5 weken zwanger. Ik hoop dus maar dat ik nog zwanger ben, want ik heb de hele week al buikpijn, steken en lichte krampen in mijn bovenbenen en zij. En nu vanmiddag om 12 uur ging ik naar het toilet en veegde ik een heel klein bruin stolseltjes weg (echt heel klein), dus ik met toiletpapier naar binnen en ja hoor, bruinverlies. Uur later en nu nog steeds als ik met wc-papier ver naar binnen ga: gewoon rood bloedverlies. Ik ben helemaal van slag en aangegeven op mijn werk dat ik me niet lekker voelde en zit nu met huilende ogen en pijn in mijn buik (rechts onderin en midden onderin) achter de computer. De verloskundige heb ik direct gebeld en die zegt dat het 50-50 is. Dus 50% kans op een miskraam. Op de echo kunnen ze gewoon tot 6 weken echt geen zekerheid geven. Afwachten dus maar.... Wie heeft dit ook rond de 5e week gehad, wat waren je symptomen en hoe is het afgelopen? Liefs Marleen
hoi meid jee is moeilijk te zeggen zo he welke kant dat het op gaat veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat het wel goed blijft gaan [-o< [-o< [-o<
ik heb als ik plas bloed in plaats van urine maar geen buikpijn geen stolsels niks gewoon helder ben volgens de dokter6 weken nu moet maandag nog x urine laten testen as positief is belt ie ziekenhuis voor inwendig echo
Wat vreselijk naar.. ik duim voor je. Zelf had ik een bloeding toen ik bijna 7 weken dacht te zijn. Een flinke bloeding. Ik kreeg toen een echo en toen bleek op de echo dat ik 5 weken en 2 dagen was. Er was een vruchtzakje te zien, maar verder niets. Dus dat was ook 50/50 Kon aan het afsterven zijn, maar het kon ook doorgroeien. Kreeg toen 11 dagen later een nieuwe echo en daarop was toen een hartje te zien. Ik had ook vreselijke krampen, dus eigenlijk dacht ik dat het gewoon mis zou zijn. Ik duim voor je dat het bij jou ook goed gaat. Je kan er zelf helaas niets aan doen... alleen afwachten. Hang in there!
Het hoeft ook niks te betekenen. Ik heb het toen aan me gyn gevraagd en die zei dat ze daar geen verklaring voor hebben waarom dat soms gebeurd.
ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel veel sterkte wensen. Ook zou ik een beetje voorzichtig zijn met met dat papiertje naar "binnen"te gaan om te kijken of je nog bloed. Voor hetzelfde geld heb je toen je dat deed wat beschadigt en is er een adertje gesprongen en dat je daarom blijft bloeden.
met 6 weken had ik een bloeding, heel veel en helder rood en verloor een beste stolsel. 1ste instantie maakte ik me niet zo druk want had al gehoord dat dat kon gebeuren van me schoonzusje, tot dat ik de stolsel zag toen raakte ik in paniek, gelijk de gyn gebeld en kon langs komen, wat de stolsel was konden ze niet zeggen, kon ook nog een vruchtje zijn geweest maar het kindje deed het goed, ze zagen een hartje knipperen. de bloeding kon ook een innesetel bloeding zijn , mocht ik pijn in me buik krijgen moest ik onmiddelijk terug komen want dan was het waarschijnlijk foute boel, maar gelukkig geen buikpijn gekregen
Ik heb behoorlijke buikpijn, opstaan is lastig. Vriendje is ook erg verdrietig. Deed een tampon in en was meteen helemaal rood/roze. We gaan er maar vanuit dat het een miskraam wordt de komende dagen
ik heb bij de eerste ook bloed verlies gehad en had toen ook buikpijn ik had ook zeker wel een inlegkruisje nodig het was bij mij niet alleen bij het afvegen .. ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt