Ja, ik had gisteren al tegen mijn man gezegd, dat hij vanmorgen met hem naar de huisarts moest.... Maar ja, die is nu dus zelf ziek (is ook niet gek, gezien hij zich in zijn gezicht laat hoesten door ons zoontje Mannen(!) ). Morgen ben ik weer vrij dus dan ga ik wel (tenzij hij vandaag koortsvrij is). En ja... 'als hij het maar inneemt'.... Eerder: 'als hij het maar binnen houdt'. Het is al een gevecht om het binnen te krijgen. Forceren lijkt me ook niet bevorderlijk (krijgt ie er dalijk nog een trauma van of zo), maar gisteren had ik het dus zowat tussen zijn lippen geduwd en toen proestte hij het uit. Alles over de vloer...
HIer ook een kleuter die gruwelt van alle vormen van paracetamol. Hij heeft nog liever oorontsteking dan dat hij een zetpil krijgt.... Wij hebben alles al geprobeerd, sinasspril kauwtabletten (verschrikkelijk bitter, heb t zelf geprobeerd, blegh), sinaspril vloeibaar (ook bitter), pcm oplossen in limo...helpt allemaal niets... totdat we Daro vloeibaar probeerden. Deze neemt hij wel.
Hier hebben we smelttabletten banaan. Volgens mij is dat van roter. Een gewone paracetamol helemaal klein maken en dan met wat yoghurt of pudding?