Pijnstilling (paracetamol) kleuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door SushiLover123, 26 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, ik had gisteren al tegen mijn man gezegd, dat hij vanmorgen met hem naar de huisarts moest.... Maar ja, die is nu dus zelf ziek (is ook niet gek, gezien hij zich in zijn gezicht laat hoesten door ons zoontje ;) Mannen(!) :D). Morgen ben ik weer vrij dus dan ga ik wel (tenzij hij vandaag koortsvrij is).

En ja... 'als hij het maar inneemt'.... Eerder: 'als hij het maar binnen houdt'. Het is al een gevecht om het binnen te krijgen. Forceren lijkt me ook niet bevorderlijk (krijgt ie er dalijk nog een trauma van of zo), maar gisteren had ik het dus zowat tussen zijn lippen geduwd en toen proestte hij het uit. Alles over de vloer... :(

2. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    HIer ook een kleuter die gruwelt van alle vormen van paracetamol. Hij heeft nog liever oorontsteking dan dat hij een zetpil krijgt....:(
    Wij hebben alles al geprobeerd, sinasspril kauwtabletten (verschrikkelijk bitter, heb t zelf geprobeerd, blegh), sinaspril vloeibaar (ook bitter), pcm oplossen in limo...helpt allemaal niets...

totdat we Daro vloeibaar probeerden. Deze neemt hij wel.

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier hebben we de roter variant. Die krijgen ze beiden wel weg

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Hier hebben we smelttabletten banaan. Volgens mij is dat van roter.

Een gewone paracetamol helemaal klein maken en dan met wat yoghurt of pudding?

Deel Deze Pagina