Hallo, Ik had even 2 vraagjes, Ben namelijk bijna 10 weken terug bevallen. Daar heb ik een knip gekregen omdat mijn zoontje met een pomp geboren is. Na de bevalling hebben ze mijn knip gehecht, maar de hechtingen zijn te vroeg er uit gegaan. Nu is mijn knip dus gaan wijken. En moest zich gaan herstellen van binnen uit. Heb toen mijn zoontje 4 weken was nog een controle gehad bij de gynaecoloog, en zij zei tegen mij dat het met 3 a 4 weken later wel dicht kon zijn. Nu is eigenlijk mijn vraag is er een kans dat de knip nu nog steeds open is?? Durf namelijk zelf niet echt te kijken. En mijn volgende vraag is eigenlijk. Ik draag nu al bijna 10 weken maandverband omdat die elke dag nog vies is, is dat van het vloeien? of kan dat al wel over zijn en dat het gewoon afscheiding is? want de laatste dagen zit er wel slijm e.d bij! Maar heb nog nooit een dag gehad dat er helemaal niks was. Zou dat trouwens ook door de knip kunnen komen? Kleur en geur is volgens mij wel normaal denk ik, ziet er een beetje geelachtig uit. geen bloedresten o.id. Sorry voor die details. Ook heb ik soms wel last van een drukkend gevoel bij de onderkant? Moet ik me hier allemaal zorgen over maken? Ik hoop dat u mijn vragen kunt beantwoorden..
Hoihoi, Het is waarschijnlijk afscheiding wat je nog verliest dit kan soms nog een beetje bruinig gelig zijn maar dat is normaal. Ik raad je aan om toch naar de wond te gaan kijken of te laten kijken, het is belangrijker om te weten of het wel netjes geneest! Imke
hallo, Bedankt voor de reactie, toevallig was ik vandaag bij de verloskundige om bloed te laten prikken en heeft zij even naar de knip gekeken, die was bijna zo goed als dicht, je kon nog wel zien dat er een knip heeft gezeten maar voor de rest zit het er rustig uit.. Dat vocht wat er in mn maandverbandje nog steeds zit dat kon een combinatie zijn van afscheiding en nog wat wondvocht van de baarmoeder had mijn verloskundige het over..Hoef me volgens haar dus nergens zorgen over te maken.