Herma, het is echt nog te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen. Het is zooooo ontzettend balen want je wil je ook ergens aan vasthouden en niet doemdenken. Aan de andere kant durf je ook niet te hopen op iets, uit angst om dan strax enorm teleurgesteld te worden. Daarnaast is positief denken wellicht ook wel goed! Tja, het is gewoon een ramp dit! Ik ben allang blij dat we in de VU eerder mogen testen dan bij andere ziekenhuizen (vaak is het 14 of 15 dgn na tp en nu 12 dgn na tp)... Meiden, gewoon vroeg naar bed, des te eerder zijn de dagen om en kunnen we testen
Het zegt niks hoor Herma of wel of geen ongipijntjes voelt. Ik voelde helemaal niks na de tp en ik heb gister ook bloed verloren... nu is het trouwens weer bruin.... gek word ik ervan. Wil gewoon duidelijkheid, of wel of niet zwanger, dus of gewoon rood bloed of niks...
Herma: dat zegt helemaal niks hoor. Ongipijntjes kunnen juist ook bij een zwangerschap horen. Ook je eierstokken kunnen juist een goed teken zijn. Je hebt er gewoon allemaal niks aan, aan wat je voelt... Dat is ook juist wat die wachtweken zo frustrerend maken.