lieve dames, ik ben pas begonnen met clomid 50 mg, ik heb wel een eisprong elke maand maar in het ziekenhuis hebben ze me wel clomid geven omdat ze zien op de echo dat ik kleine eitjes heb, ik weet niet of ik elke maand een goeie eisprong heb, maar wordt wel elke maand ongesteld, soms heb ik dat ik soms een week overtijd ben, en dan pas ong wordt. waar is die clomid nou voor? want ik kom er niet uit. veel liefs ps ik hoop dat deze mag blijven van de mods want ik weet dat er al een paar topics over clomid zijn.
hoi idd ik zou zeggen sluit je aan bij het groepje van pco en net begonnen met clomid, of het clomid clubje, allemaal meiden die clomid gebruiken. uit eigen ervaring weet ik dat clomid zorgt dat een eitje goed door groeit, dit is bij pco vaak niet het geval, ikzelf heb namelijk helemaal geen eisprong uit mezelf, en wordt dus ook niet ongi..... je kunt wel een eisprong hebben, maar als die niet goed genoeg is, heb je er ook weinig aan.....je progesteron gehalte na je eisprong moet hoog genoeg zijn om een goeie eisprong aan te duiden....