zoals de titel al zegt laat hier weten in welke ronde je zwanger bent geworden! je hebt al zo,n soort topic, maar niet met een poll, dus vandaar dat ik deze open, dan is t voor iedereen lekker overzichtelijk wnneer de meeste zwanger zijn geworden!
ik was in ronde 3 zwanger (ronde hier voor) maar dat is uitgekomen op een vroege mk maar wat mij dan weer leuk lijkt... kan je dan ook als veel mensen het invullen de statistieken zien..? zegmaar dat je er een overzicht van krijgt, zodat je ziet in welke ronde de meeste mensen zijn zwanger geraakt..? groetjes
als je op "bekijk resultaten" klikt, zie je de percentages staan... als er strax veel mensen gestemt hebben, kun je volgens mij precies zien welke het meest gestemt is, en wlke het minste... dus even wachten of hier veel mensen reageren! dat wilde ik zelf ook graag namelijk, kijken wleke ronde de meesten zwanger raken...
de maand voor we officieel zouden gaan beginnen met proberen zijn we zwanger geraakt. vanaf dag 15 in mijn cyclus zijn we het zonder condoom gaan doen, en blijkbaar had ik een late eisprong!
Ik heb 5 maanden gekozen. In ronde 2 was ik zwanger, maar dit werd helaas een vmk. Daarna 2x na 21 dagen een bloeding (niet echt een 'ronde' dus) en daarna was ik echt goed zwanger!
1e kindje: ronde 3 met 1 miskraam op ronde 2. 2e kindje: ronde 4 (totaal 8mnd met tussenstop ivm 3 miskramen tussendoor) 3e kindje: ronde 2 (was eerder al bezig voor 3e vanaf 2005 maar in die tussentijd 4mk gehad, en dit jaar met schone lei begonnen).
Ik was in ronde een zwanger. Dat schepte wel verwachtingen voor nummer 2. Helaas kost dat wat meer werk. We zijn nu in ronde 3, hopelijk is het nu wel raak!
2e ronde:mk (7 wkn) 3e ronde:mk (5,5 wkn) 7e ronde:mk (5,5 wkn) 8e ronde:zwanger,vandaag 5 wkn,we blijven angstig hopen dat ons beebje nu blijft zitten aan alle meiden: suc6 grtzz Bieps