Welke draagbare dvd speler voor in auto voor dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lichtroze, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Onze familie woont op een flinke afstand, waardoor we altijd minimaal een uur in de auto zitten voor we daar zijn. Onze dochter van ruim een jaar vindt die ritjes altijd erg vervelend. We proberen van alles om haar wat te vermaken (eten, drinken, speeltjes etc.), maar vaak zijn het behoorlijk stressvolle ritten. Ze huilt dan veel en wil gewoon uit haar stoeltje. Maar dat gaat nu eenmaal niet.

Nu wil ik een draagbare dvd speler aanschaffen om haar wat meer te vermaken tijdens de rit. Iemand tips voor een goede? Ik zag een betaalbare en leuke voor op schoot, maar ze duwt altijd op knopjes en dan ben ik bang dat ze hem steeds uit zet. De spelers die je vastmaakt aan het hoofdeinde zijn een stuk duurder, dus vandaar dat ik hier even om wat tips en ervaringen kom vragen :D

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Persoonlijk zou ik toch niet voor een losse dvd speler kiezen. Als je hard moet remmen oid dan vliegt ie hard door de auto. Daar moet je niet aan denken.
    Er bestaan wel hoezen voor bv iPad waarmee je die op kunt hangen. Lijkt mij veel veiliger en je kindje kan hem dan ook niet zelf aan of uit zetten.

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wij overwegen ook zo'n ding, familie woont op minimaal anderhalf uur reizen. Vaak nog langer ivm bruggen en sluizen die open gaan.
    Dochter vermaakt zich momenteel weer redelijk met boekjes enzo, maar dat is soms ook wel eens anders.
    Lastig concentreren met een brullend kind achterin ;)

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij hebben er een.

Die van ons maak je vast aan de hoofdsteun en kan je aan de auto radio koppelen (indien dit bij de autoradio kan). Je kind kan er niet bij, hoeft geen koptelefoon op, alleen moet je zelf mee luisteren.

Onze familie woont op 2 tot 2, 5 uur rijden en onze oudste krijste de hele weg. Sinds we dat ding hebben niet meer. En we hebben 2 schermen dus nu kijken ze beide.

Zal zo kijken of ik online het merk zie.

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    bol.com | Salora DVP-7748 DUO - Portable DVD-speler - 2 DVD-spelers - 7 inch | Elektronica...

Deze hebben wij.
    Te gebruiken met 1 dvd op 2 schermen of met beiden een eigen dvd. Voor de jongens prima :)

En ook hier vind ik veiligheid erg belangrijk. Wat Username zegt, 1x remmen en je krijgt het ding voor je kop. Of een keer een eigenwijze peuter/dreumes die hem neergooit... Daar kunnen ze waarschijnlijk niet tegen.
    Als je een tablet hebt, kan je hier ook filmpjes op neerzetten en dan met een tablethouder in de auto vastmaken.

6. Manoya

Manoya Niet meer actief

Hier het zelfde. Ik herken het precies wat je zegt, het vermaken, de stress, vreselijk gewoon. Morgen komt onze portable dvd speler binnen (2 schermen) ben benieuwd, weet even niet uit mijn hoofd welke het is, maar zal een review geven want hij word morgen gelijk uitgetest.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik zou zelf gewoon een steun kopen voor je ipad/tablet en daar wat filmpjes opzetten. Kun je meer mee en je hoeft alleen nog maar een steuntje te kopen (ervan uitgaande dat je al een tablet hebt natuurlijk).

8. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! We hebben idd een tablet, eens kijken hoe we daar filmpjes op kunnen krijgen. En anders eens rondneuzen voor een dvd speler die we vast kunnen maken. Dat lijkt in inderdaad veiliger.

Deel Deze Pagina