extreme moeheid sinds gebruik FemNatal van Davitamon?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door lexy4, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag. Ik slik nu een paar maanden vitaminepillen van Davitamon, Femnatal. Nu heb ik het idee dat ik sinds het gebruik van deze pillen extreem last heb van moeheid. Ik weet natuurlijk niet zeker of het van het gebruik van deze pillen komt, daarom wil ik graag weten of iemand hier hetzelfde gedacht heeft.
    Ik heb altijd wel last van moeheid, maar het is nu zo extreem dat ik de hele dag door moet gapen (heb er spierpijn van in mijn kaak) en rond 20:00 uur moet vechten om wakker te blijven. Ik slaap overigens wel goed hoor, al ben ik wel vaak vroeg wakker.

Kan iemand mij hier verder mee helpen? Anders denk ik dat ik toch maar weer een afspraak bij de huisarts moet maken. (heb net een nieuwe en eigenlijk niet zoveel behoefte om daar gelijk binnen te wandelen).

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Weet je toevallig de ingredienten ook? Er zijn ingredienten die ook in medicatie en supplementen wordt gebruikt waar ik zelf niet goed tegen kan, en 1 symptoom daarvan is dat ik hartstikke moe wordt. Dus als je die ff neerkunt zetten? Zit er bijv gelatine in, en kun je daar normaal wel goed tegen?

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik slik die van vsm (icm floradix), voel me superrrrr!
    Misschien voor de zekerheid overstappen op andere?

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ingrediënten:

Mineralen
    vitamines
    vulstoffen (E460, maiszetmeel)
    glasmiddelen (E463, E464, E553b, E900)
    antiklontermiddelen (E470b, E551, E570)
    bevochtigingsmiddel (E468)
    bindmiddel (E1201)
    kleurstoffen (E171, E172)
    Bevat soja, sulfiet

Verder staat dit er ook nog:
    foliumzuur
    B-caroteen,
    vitamine C en D
    Jodium
    zink
    koper
    selenium
    calcium
    en magnesium.

Heb je hier wat aan? Heb overigens nooit last gehad van iets waar ik niet tegen zou kunnen, maar sluit het natuurlijk niet uit.

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ik heb hiervoor trouwens Etos zwanger worden geslikt. Omdat ik in de winter altijd erg weinig energie heb, heb ik gekozen voor Davitamon om zo toch wat extra vitaminen binnen te krijgen.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Je zou inderdaad over kunnen stappen naar een ander merk. Of een maandje alleen foliumzuur kunnen nemen, om het uit te proberen? Als je verder gezond eet, dan kan dat prima.

Ik heb wel vaker gehoord dat mensen last kregen van sommige vitaminepillen.

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

heb ff voor je gekeken naar de Enummers maar zit niks bij waarvan ik weet dat het een reactie kan veroorzaken...
    kun je tegen soja?

anders idd wat anders proberen

8. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik slikte gravitamon, en voelde me ook telkens niet lekker weinig energie en telkens beetje down gevoel nu toen ben ik ermee gestopt!
    En nu lijk ik me telkens beter te voelen...

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Naar mijn weten kan ik wel tegen soja. Denk dat ik idd maar eens andere pillen moet gaan proberen. Denk dat deze dan ook niet aan mij besteed zijn. Dank jullie voor jullie snelle reactie!

Groetjes lexy

Deel Deze Pagina