Hoe lang duurde jullie innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoepjevdweek, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepjevdweek

30 okt 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe zag die eruit?
    Wat was het voor kleur?

Mijn menstruatie is namelijk heel erg anders dan normaal .. Ik ben nog aan de pil, maar waar ik normaal zeker 6 dagen vol vloei, ben ik nu maar 3,5 dag 'ongesteld' geweest, en had ik aan minimale middelen genoeg. Ik heb voor een menstruatie weinig gevloeid, maar voor een innestelingsbloeding naar mijn idee weer te veel!

Ik heb ook even mijn temp. gemeten en geen belachelijk hoge temperatuur ofzo, 36.7 en dan ben ik dus al ongesteld geweest. Eergisteren is het bloeden gestopt.

Nu weet ik dat ik een test moet doen om alles uit te sluiten, heb inmiddels vanaf vorige week dinsdag tot deze week 3 kruidvat 2 voor 5 gedaan, en op allen zie ik een heel licht streepje, waarvan ik het idee heb dat het vals positieve streepjes zijn, al zijn ze wel met het blote oog waar te nemen. Ze kwamen allemaal binnen de 10 minuten die je max. mag houden naar boven en zijn nu blijven staan. Het rare is dat ze in een week tijd niet echt donkerder zijn geworden ..

Het maakt me allemaal een beetje onzeker! Nu blijf ik natuurlijk wel zo af en toe een testje doen totdat ik zekerheid heb, maar ik vroeg me dus af hoe jullie innesteling was?

En als je temp naar beneden gaat met innesteling, wanneer gaat die dan weer omhoog?

Liefs

*Sorry voor het lange verhaal!

*Oh ja! Als ik 3 testen heb met allen een 'indroogstreepje' is dat mogelijk? Zou wel bizar zijn!

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben ook benieuwd.
    Gisteren was ik op dag 28 van mijn cyclus en verloor heel weinig bruine afscheiding. Nu niks meer. Normaal heb ik een cyclus van 35 dagen. Dus is voor menstruatie een week te vroeg. En ik heb altijd direct rood vloeibaar bloed... (lekkere details). Dus ik ben erg benieuwd.

Ik heb trouwens nooit indroogstreepjes gehad bij die kruidvattesten. Dus hopelijk ben je gewoon zwanger! Heb je en foto van de testen?

3. snoepjevdweek

30 okt 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen foto's van die testen helaas!
    Ik moet je ook zeggen dat ik ze weg heb gegooid, omdat ik dus zo'n rare vorm van menstruatie heb gehad, en dacht dat ik ongesteld was geworden!

Ik houd jullie iig op de hoogte en hoop dat er nog mensen reageren! Wat ik voor jou hoop is dat het bij jou ook een goed teken is!

Deel Deze Pagina