hoi allemaal ikben nu in week 3 van d epil nemen , ik was maandagavond de pil vergeten nemen en heb ze dus dinsdagmorgen genomen ( 11u overtijd) . Die avond moest ik dan zogezegt weer een pil nemen maar ... jullie kunnen het wel radenook vergeten dus nam ik ze deze morgen ... Ik heb dus de pil niet 12 u maar 11u te laat genomen 2 x achtereen , heb ik dan een verhoogde kans of niet nou bedankt allemaal voor jullie antwoord en voor al de zwangeren onder jullie ! geniet ervan groetjes
Nee dus. je heeft het zelf al aan, je zat binnen de gestelde limiet. Lees even goed je bijsluiter. groetjes
HEY dat begrijp ik wel maar dat maakt als je nou 11.59 UUR te laat de pil inneemt je veilig bent en om 12.01 niet meer ? vind dat soms moeilijk te geloven hoor groetjes
hey hier nog een pil vraagje een maand geleden moest ik onwille van een operatie stoppen met de pil op zaterdag moest ik normaal herbeginnen woensdag moest ik op onderzoeken naar de gyn en daar stelde die al een eisprong vast ? Hoe kan dat ? Zo vlug , werkt de pil dan eigenlijk wel goed ? Of is dit een ormale termijn ? groetjes
hoe lang heb je dan niet geslikt? want zaterdag woensdag is al 5 dagen.. meestal zit er dan nog een week voor.(de stop week). dus 12 dagen.. dat kan wel kloppen.. je hebt je ei rond dag 14 van je cyclus.
hoi meiden een paar dagen nadat ik dus de pillen was "vergeten " zit ik met een aantal vraagjes sinds 2 dagen heb ik weer last van slijmverlies ok dit is niet aangenaam maar toch he eerst was het klein beetje kleverig wit plakkerig nu werd het gisteren glashelder en rekbaar en vandaag wit-doorzichtbaar .... is dit nou mijn pil of zou ze toch niet goed gewerkt hebben ... verwarring he meiden groetjes