Ik ben na mijn bevalling weer met de pil begonnen. Ik slik microginon 30. Nou slik ik altijd een strip door. Dus niet na 1 strip ongie worden maar na 2 strippen pas. Kan volgens me HA geen kwaad. Nou heb ik vandaag 1 pil geslikt en moet er nog 2 voordat deze strip klaar is. En hierna dan mijn ongi. Maar nu ging ik net naar de wc en heb ik al wat bruin verlies? Dit heb ik werkelijk nog nooit mee gemaakt?! Is dit een teken dat de pil slecht werkt? Zoja...dan ga ik mteen over op een andere pil! Ik wil echt niet meer zwanger worden! Heb 3 kinderen en zou gek worden als ik weer zwanger zou zijn haha! Iemand dit ook mee gemaakt? Alvast bedankt!
Het zou kunnen dat deze pil te licht voor je is waardoor je doorbraakbloedingen krijgt, maar dat wil niet zeggen dat de pil onveilig is! Ik heb altijd doorbraakbloedingen als ik doorslik,de enige manier om dat te voorkomen is niet meer doorslikken of overschakelen naar een andere pil.
Ik heb het alleen gehad bij de microginon 30 ben toen overgestapt op 50 en had er toen geen last meer van. Dus miss is die 30 wel iets te licht voor jou.
Ff naar de huisarts gaan. Die kan je meer info geven. Mn zusje had dit ook met de microgynon 30 en heeft toen een zwaardere pil gekregen.
Ik wil je niet bang maken (maar doe het misschien toch een beetje) ik had ook microgynon 30, nou ja, een soort kloon, de goedkope versie die precies dezelfde samenstelling heeft. Ik heb niet doorgeslikt, maar ik had wel tussentijds bloed/bruinverlies. En zie mijn banner. Misschien in overleg met je HA een zwaardere pil? Groet van Kiki
Oei! Ja, men zegt dat het nog veilig blijft met een lichtere pil, maar de praktijk wijst wel uit dat het niet altijd zo is. Ik zou in ieder geval toch inderdaad eens overleggen met je HA!