pil 2 dagen te laat begonnen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Katje2, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Hoi,

Ik ben 2 dagen te laat begonnen met mijn pil. Normaal moest ik vorige vrijdag, herstarten, heb dat pas zondagavond gedaan.
    Die avond hebben we sex gehad, maar mijn echtgenoot is wel voorzichtig geweest, (coitus interruptus), hoeveel kans op zwangerschap heb ik nu? volgens mij is de kans superklein, maar had toch graag wat meningen gehoord.

Groetjes
    Katje

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    kans is inderdaad klein, maar wel aanwezig. Je echtgenoot had nog ietsje voorzichtiger moeten zijn om de kans 0 te maken hihi. Ik hoop voor je dat de uitslag is wat je hoopt, of dat nou een positieve is of een negatieve ;)

3. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    ojee voor mijn zoontje 3.5 jaar geprobeerd, wie weet nu direkt prijs, eens de weg gemaakt... en niet meer bij stil staan....

ietsje voorzichtiger, condoom bedoel je dan? .

normaal stopte ik op donderdag met strip, nu ben ik dus 2 dagen opgeschoven, zou ik dan gewoon mijn strip afmaken?
    ik heb die 2 vergeten pillen niet ingenomen.

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik denk dat het wel mee zal vallen, maar zeker weten doe ik het ook niet. Staat er niets in je bijsluiter van de pil?
    Condoom gebruiken was inderdaad beter geweest, ook in voorvocht kunnen al levende spermacellen zitten.

5. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    dat ik dit moet bekijken als pil vergeten in 1ste week: dus onveilig!
    god we zien wel, maak me nog niet ongerust, heeft geen zin.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Ja ik bedoelde met condoom of niet sexen ;)
    Ik zou me er ook geen zorgen om maken en anders dan moet het zo zijn, toch? :) Zou toch ook wel heel bijzonder zijn, zeker omdat je zo lang gedaan hebt over je eerste kindje.
    Ik zou even bellen met de ha om te overleggen of je beter kan stoppen met de strip (ivm mogelijke zwangerschap) of dat je beter door kan slikken (ivm gerommel met hormonen).

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    altijd gewoon de pil blijven slikken, maar ik zou 7 dagen met condoom nog vrijen als je geen kinderen wilt :)

8. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    is het zo niet dat als je 7 dagen achter mekaar mooi de pil genomen hebt, het weer veilig is? en dus vanaf zondag is het veilig opnieuw zogezegd?
    om den duur ben ik de tel kwijt, heb zoveel jaren de pil niet meer genomen, dat ik ze dus durf vergeten.

Deel Deze Pagina