4 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jessicalouter, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessicalouter

27 jan 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik zit een beetje in dubio.
    16 oktober ben ik ongesteld geworden, dit duurde ongeveer 4 dagen. Mijn eisprong heb ik na 2 weken ook duidelijk gevoeld.
    Nu had ik afgelopen donderdag 13 november ongesteld moeten worden. (Heb een regelmatige cyclus.) Maar tot vandaag nog geen menstruatie te bekennen. Wel heb ik vanaf donderdag elke dag een klein beetje bruine afscheiding na inspanning. Vrijdag heb ik de gehele dag een ontzettende pijn gehad in mijn linker lies/eierstok(?) Kon niet zitten van de pijn en opstaan deed ook zeer.
    Ben 10 maanden van de pil af.. dus daar kan het niet aan liggen.
    Heb al een paar zwangerschapstesten gedaan maar allemaal negatief.
    Mocht ik zwanger zijn: het is zeer gewenst!! :)

Hopelijk weet 1 van jullie hier meer van of heeft dit ook meegemaakt en bleek zwanger.

Owja, mijn banner heb ik al een paar maand niet bijgehouden, maar het was elke maand 28 dagen.

2. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi,
    Ik kijk en reken even met jou mee!
    Ik ga altijd uit van de langste cyclus dagen. Dat is bij jou 30dagen.
    Heb jij ovulatietesten gebruikt? Wanneer was jou ovulatie? En hoeveel dagen zitten er tussen jou ovulatie en menstruatie(LF)?
    Dan kan ik een betere berekening maken voor je.

16-10 1edag cyclus
    27-10 tm 1-11 vruchtbare periode bij, gemiddeld cyclus.
    14e dag cyclus is gemiddeld de ovulatie bij jou dan 20-10, vruchtbare periode is paar dagen ervoor en erna. Dus dan gemiddeld 27-10 tm 1-11
    Dag menstruatie zou hierbij dan 14-11 zijn. Maar kan ook later als de ovulatie later is gevallen in cyclus.

Laat even weten als jij ovulatie en LF weet....

Susanne

3. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Het is heel hard om te zeggen maar alleen dmv temperaturen en ov testen kun je met zekerheid ovulatie berekenen. Op 'gevoel' is namelijk geen 100% zekerheid...
    Ik dacht altijd tussen 28-30 dagen te zitten (al 12 rondes) was het ineens 34 dagen en 5 blanco testen...
    Gewoon late eisprong..
    Succes. Als je lieve dokter hebt dan kun je altijd vragen of hij op hcg wil testen. Minder dan 5 ben je niet zwanger.
    Succes

4. jessicalouter

27 jan 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb sowieso met ovulatietesten gewerkt.
    Mijn ovulatie had ik op 1 november.
    Dus:
    16 okt. Ongesteld geworden 4 dagen lang.
    1 november mn ovulatie door middel van een test en gevoel.
    En de 13e zou ik weer ongesteld moeten worden. Is dus een lutale fase van 12/13 dagen.
    Moet zeggen dat ik op dit moment erg veel ongesteldheidskrampen heb.
    maar wat die rare pijn van afgelopen vrijdag nou was... t was echt in mn linker eierstok.. zo'n gevoel als dat je teveel gedaan heb na het eten dat je milt pijn gaat doen. Ik had nog niks gegeten, wat ik stond met die pijn op die ochtend en dat heeft tot de avond geduurd.

5. jessicalouter

27 jan 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames, bedankt voor de moeite.. maar ben zojuist ongesteld geworden... helaas.
    Waren mn ongesteldheidskrampen toch een "teken van". :(
    Ronde 11 maar weer!

6. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Jammer Jessica...... Balen! Nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Shit zeg, ik zit idem oo wachtbankje.... En ook al 3 witte testen:(

Deel Deze Pagina