Hallo dames, Ik heb even een vraagje. Ik ben ongeveer 2weke aan de anticonceptie van Trigynon en k moet nog 11 pille slikke voordat ik ongesteld moet worden. Maar ik heb nu echt heeel erg last van mn onderrug echt die ongesteldheidspijn en ook rommelende darme en steke in mn buik en soms ook vagina. Ik heb wel seks gehad alleen als tie klaar kwam haalde die m eruit ( sorry voor de taal ) ik weet dat de eerste maand de pil nog niet werk. Maar heeft er iemand ook wel is zoiets gehad??? want ik vindt het wel raar, want ik hoor nog niet ongesteld te worden en ik heb nog nooit eerder zoiets meegemaakt! alvast bedankt
Het kan zijn dat je lichaam moet wennen aan de pil en je daardoor klachten krijgt. Ook kan het zijn dat de pil te licht is voor je en je doorbraakbloedingen gaat krijgen. Het is dus even afwachten en tot die tijd toch even veilig sex hebben. Voor het zingen de kerk uit is niet erg veilig aangezien je van voorvocht ook zwanger kunt raken.
Oja dat kan natuurlijk ook! want is nieuwe pil. Ik heb het ook onveilig gedaan.. Maar ik verwacht er niet veel van. Ik drink en rook dusja. afwachten tot de 25ste dan!! bedankt voor je reactie