hooi iedereen, ik heb een vraagje en wie weet het er iemand een antwoord. ik heb sins een aantal werken een hormoon spiraaltje laten zetten. na het zeten heb ik een echo gehad om te kijken of hij goed zat en die zat goed. nu van het weekend dacht ik, ik tjeck even of ik die draadjes voel zitten.. die hoor je nog iets te kunnen voelen. maar ik voelde een best lang draadje, hoe veel voelen jullie?? ( schaam schaam, ik voel namelijk de draadjes al als ik een half vingertopje er in steek) is dat normaal of niet?? alvast bedankt xx
Dat je hem zo goed voelt hoort niet lijkt mij. Als je echt diep gaat wroeten D) kan je de draadjes idd wel voelen maar met een half vingertopje? Denk dat je de draadjes even moet laten knippen bij de ha. Voel je niks van.
hallo ja ik ken dit ook wel, maar bij mij verschilt het. de ene keer dan voel ik ze ook als ik mijn vingertopje er in heb, de andere keer kan ik er net bij dan zit hij om mijn baarmoedermond heen, maar zolang je geen plesticpuntje uit je baarmoedermond voelt is het goed. dus je hoeft je geen zorgen te maken