Hii ! Ik ben sinds 26 mei gestopt met de pil. Ik ben gestopt toen mijn stopweek begon, ik ben dus al ongsteld geweest. Ik heb sinds een week best wel last van mijn baarmoeder, ik kan de pijn moeilijk omschrijven want het voelt niet als menstruatie krampen. Het doet vooral pijn nadat ik heb geplast en als ik er op druk, ook als ik recht op sta doet het pijn. Het is niet constant heel erg maar ik voel het wel vaak. Ook heb ik heel erg veel last van mijn onderug, vooral als ik langer dan een halfuurtje heb gelopen. Ik weet dat de menstruatie heftiger kan zijn na het stoppen met de pil, maar ik ben nog niet ongesteld geweest, pas over 2 en een halve week (als het goed is, misschien is het nu wel anders natuurlijk). Is dit normaal en hebben andere dit ook gehad ? Dankjewel
Ook tijdens het hoesten en vooral niezen doet het erg veel pijn, ik krijg dan een ontzettende steek in mn baarmoeder/onderbuik.
Tijdens het ontpillen kun je wat 'rare' klachten hebben, zoals buikpijn. Als je last hebt na het plassen, kan het ook een blaasontsteking zijn. Ik zou voor de zekerheid urine laten sticken. Kijk maar eens op google voor klachten tijdens het ontpillen.