Hallo, Momenteel in ronde 3 om zwanger te worden van tweede kindje en vraag me af of iemand het volgende herkend: Gisteren op DPO 6 voelde ik ineens een paar seconde lang in mijn baarmoeder een bubbelend gevoel. Geen pijn, geen steken, gewoon bubbels op één plek. Best een bijzonder gevoel. Het was ook ineens weer voorbij. Heeft iemand dit ooit gehad of gehoord? Kan het op internet nergens vinden. Ben benieuwd!
Toevallig... ik ook in ronde 3 voor n tweede.. Heb t ook gevoeld paar dagen geleden.. ook had ik op 5 dagen na ei lage rug en ongi pijn... Spannend he!?
We lopen bijna gelijk! Ik zit op dag 24 van cyclus. Dinsdag ga ik testen, dan zit ik op 12DPO, dag 29. De vorige twee rondes werd ik ongesteld op dag 29, daar moet ik ook rekening mee houden. Ik hoop dat de bubbels een eventuele innesteling zijn geweest, ben benieuwd. Verder heb ik deze ronde juist minder klachten dan de andere rondes waarin ik niet zwanger bleek te zijn. Dus vertrouw niet meer echt op mijn symptomen. Vandaag dacht ik wel een wat andere smaak in mijn mond te hebben, heel licht misselijk gevoel en wat brandend maagzuur. Het is toch afwachten, erg spannend is het. Welke ronde was je bij de eerste zwanger?
Sorry als het niet zo is. Maar bij mij was het echt zo! Was mn bed op aan het maken. En kreeg die bubbels. Toen dacht ik meteen ik ben zwanger. Hoop het beste voor je. Succes!!