Hoi allemaal, net nieuw hier en ik word moedeloos van mijn eigen lichaam. Sinds vorige week donderdag last van opgeblazen gevoel in buik en sinds twee dagen gevoelige borsten. Ik slik de pil en doe dit correct, d.w.z: iedere avond tussen 19.00 - 23.00 (moet binnen zoveel uur na vorige pil dacht ik), niet ziek (geen diarree, niet overgeven), weinig tot geen seks (wel vaste relatie hoor ) en toch zegt 'iets' in mij dat het niet goed is. Moet a.s. vrijdag/zaterdag ongesteld worden en heb maandagavond voor het laatst de pil geslikt. Heb uit stress/ nieuwsgierigheid test gedaan (vandaag) en deze geeft aan dat het negatief is. Ergens weet ik ook wel dat de kans minimaal is, maar toch 'dat gevoel.' Moet er wel bij zeggen dat ik me vaker druk maak om een zwangerschap, maar gevoelige borsten heb ik nog niet eerder gehad. Wat ik hiermee wil? Even van me afschrijven en wellicht een geruststelling of informatie? Groetjes Fifee
Je kan volgende week een extra test doen als je ongesteld had moeten worden en het niet geweest bent. Er kunnen ook andere dingen meespelen. T warme weer, niet lekker in je velmzitten. En pijnlijke borsten hoeft geen indicatie te zijn hoor. Ik had et soms als ik ongesteld moest worden. En de keer dat ik zwanger was niks.
Ja, vandaag ongesteld geworden, al is het wel minder heftig dan normaal. Vanmorgen getest: negatief. Dan ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben!