Goedemorgen, Een vraagje, Ik zit momenteel in me eerste week van de pilstrip en ben 2 pillen vergeten. Ben altijd zo consequent maar plots toch vergeten . Ik had de eerste vorige week donderdag moeten innemen, maar dat is pas vrijdagavond laat gebeurt. En ik had er gisteren 1 moeten nemen en kom er net (op me werk) achter dat ik die vergeten ben. Nu vinden mijn man en ik het niet erg als ik zwanger zou zijn, maar is de kans groot dat ik zwanger zou kunnen zijn? We hebben ook niet stil gelegen in bed om maar zo te zeggen
Hahaha ik heb een beetje hetzelfde (maar dan in de tweede week ) , in de eerste en laatste week is de kans het grootst(als in de kans is er, maar ik heb geen idee hoe groot die kans is) als je een pil vergeet (en de pil later dan 12 uur inneemt) .... Ik heb ook gelezen dan als je een ontrekkingsbloeding krijgt dat nog steeds niks zegt, je moet of ervoor of erna een zwangerschapstest doen .... Ik heb er net 1 gekocht en ga over een paar dagen maar testen...
Ik las als je een pil vergeet in de 3de week dat er geen risico is op zwangerschap. Als je er 1 vergeet in de 2de week dat je dan je stopweek moet overslaan. Hierbij het linkje. Er staat alleen niet bij hoeveel % er is op zwangerschap als je er 2 vergeet in week 1 help
Nee dat staat bij week 2 (kijk maar goed.). Bij pilweek 2 staat dat er geen risico is als je gewoon verder gaat en bij pilweek 3 moet je juist een stopweek overslaan . Er is iig weinig kans zie ik
als ik voor mezelf kijk dan zou ik de morning afterpil moeten halen of afwachten en evt overtijd behandeling + doorgaan met strip en 7 dagen aanvullende conceptie.
Ik wacht sowieso af ik test 1 xtje aan het einde van mijn pilstrip voor de zekerheid ... Mocht ik zwanger zijn dan is dat niet erg , wel wat vroeg maar heel erg welkom !
Ik wacht ook gewoon af. Ik slik mijn pil altijd 2 maanden ipv 1 maand. Dus duurt nog wel ff voordat ik test. Mits ik klachten krijg test ik eerder.
ik zou dan zeker dit keer niet twee maanden doorslikken maar na de eerste strip een stopweek inlassen. Dan is alles weer normaal en stel dat je zwanger bent dan is het beter van niet om de pil te slikken
Tuurlijk bestaat de kans, vooral in de eerst week, en de derde week is de kans 't grootst. In de tweede week valt 't wel mee. Maar ja, ik zou testen als ik jou was. Dan weet je 't tenminste. (Op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden) eerder heeft toch geen zin!!