Twijfel

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Liedje88, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liedje88

Liedje88 Nieuw lid

9 jun 2014
    3
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    Ik weet niet of ik het in de goede categorie zet, maar ik wordt bijna gek van onzekerheid.

Mijn man en ik hebben al een lange tijd een kinderwens, maar door onze prive omstandigheden kunnen wij hier nog niet mee beginnen en dus slik ik (nogsteeds) de pil.

In de vorige strip ben ik vermoedelijk 1 pil vergeten (week 2/3?, dacht in eerste instantie dat ik de pil van de verkeerde dag had gepakt)
    Op 27 mei verloor ik helder slijm, dit zag ik als teken dat mijn ontrekkingsbloeding eraan kwam.
    (28e seks gehad)
    29 mei onttrekkingsbloeding, wel veel minder heftig.
    31 mei ontrekkingsbloeding voorbij. (3 dagen licht gebloed, normaal 5 dagen last)
    2 juni weer met de pil begonnen (Ethylnogwat, goedkope microgynon 30)

Sinds die week verschillende klachten: lage buik en rugpijn, rommelende darmen, misselijk en moeite met geuren/eten.

Kan ik zwanger zijn of wil mijn lichaam te graag?
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    dat is lastig, je lijf kan ook van slag zijn door de vergeten pil. Ik zou een test doen, 14 dagen na de 28e mei (onveilige vrijpartij) Je weet immers niet precies wanneer je een pil bent vergeten.

3. Liedje88

Liedje88 Nieuw lid

9 jun 2014
    3
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    zet mijn reactie maar even hieronder.
    vanochtend getest, en ja hoor: ik ben zwanger.

Nu even bijkomen van de ergste schok en dan de huisarts bellen. Onverwacht maar niet ongewenst!

Deel Deze Pagina