Ik heb echt pech met brillen.. Doordat mijn andere niet goed zat heb ik een nieuwe gehaald, bij Pearle. Een Ray ban. Ik heb hem vanmiddag opgehaald. Hij is keurig afgesteld en toen nam ik hem in de brillenkoker mee naar huis. Toen ik hem thuis goed bekeek zag ik dat het montuur bekrast is, aan de onderrand zitten allemaal deukjes en aan de rechterkant bij het glas is de laklaag beschadigd door krassen. Ook op het glas zit een dikke kras..... Kan ik hiermee terug, in de hoop dat ze hier iets mee doen en mij niet de schuld in de schoenen schuiven.. Ik heb hem nog geen 30 seconden gedragen.
Ppff.. Dat gezeur met die bril.. Hoe moeten wij nou weten hoe ze gaan reageren.? Gewoon teruggaan dan hoor je het vanzelf..
Ja ik ga ook terug, maar ik ben bang dat ze dat zeggen dat het mijn eigen fout is geweest, en ze dus niks gaan doen aan de beschadiging
Plakband a la Harry Potter erop, beschadiging weg en hartstikke hip. Serieus? Ga maandag terug, vertel hoe het zit en je zult het vanzelf zien..
Sjemig........ Ja teruggaan. En de volgende keer beter kijken voor je je nieuwe bril mee neemt. Zit er een cilinder in?
Haha, kap nou. En hoezo heb je je nieuwe bril niet gelijk opgehouden, maar in de koker mee naar huis genomen.
Ja terug gaan als je hem zo gekregen hebt. Had je je bril niet op toen je hem aannam om te kijken of die goed was??
Ik zou hem terugbrengen en bij de Eyewish een nieuwe bril kopen. Ik zou het dan wel op prijs stellen als je hier een nieuw topic over opent.