Pil slikken toch zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door jessie84, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hallo,

Even een vraag want wordt gek van de onzekerheid!

Op 3 juni moest ik ongesteld worden en dit is dus niet gebeurd. Had 2 dagen daarvoor wel heel licht bloed (bruinig, rozig slijm) verlies maar echt heeel weinig. Ik slik al wel 8 jaar de pil en vergeet hem eigenlijk ook nooit (april wel 5 dagen achter elkaar maar in mei wel licht ongesteld geweest). Nu heb ik 3 testen gedaan, maar allemaal negatief! Wel heb ik een aantal kwaaltjes zoals erg moe, pijnlijke borsten, pijn in onderbuik en lage rug, humerig, rommelende darmen en duizelig. Ik ben al naar de huisarts geweest maar die geeft aan dat ik gewoon moet afwachten. Ook dacht hij dat het misschien aan mijn darmen lag aangezien ik een spastische darm heb (neem aan dat je daar geen pijnlijke borsten van krijgt).

Wie heeft dit ook of gehad>

Gr. Jessie

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

waarom laat je huisarts geen bloedtest doen?

3. Niet meer actief

Ja of gewoon een urine test, er zou nu dan wel HCG in je urine moeten zitten.

Ik was ook zo'n 8 a 10 jaar aan de pil, altijd netjes op tijd ingenomen en ook door de pil heen zwanger geworden..

4. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Nou mijn huisarts is nogal een kwakzalver en ik moest maar wachten tot mijn volgende ongesteldheid. Die zou dus aankomende dinsdag moeten zijn, we wachten wel af.
    Heb trouwens in april 5 dagen vergeten de pil te slikken, daarna 3 weken ongesteld geweest, ook in de stop week, daarna niet meer. vind het erg raar allemaal. Voel me nu niet echt anders, btje last van mijn buik, ongikrampen, gespannen borsten, hoofdpijn en moe.
    Ach we wachten het wel even af.

Gr. Jessie

5. Niet meer actief

5 dagen de pil vergeten?
    Naja dan ben je ook niet echt zoals het topic zegt "aan de pil en zwanger" naar mijn mening...

6. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Nou jawel hoor, want slik de pil nu nog steeds. Ben hem toen op vakantie geweoon helemaal vergeten. Heb ze vervolgens nog wel ingenomen en vanaf mei gewoon weer verder gegaan (dus inmiddels alweer 2 strippen).

7. Niet meer actief

Ja oke die 2 strippen zijn dan wel weer oke, maar die andere strip heeft dan gewoon 0.0 effect gehad

8. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ja dat begrijp ik, daarom ben ik ook best zenuwachtig voor morgen. Het zal dan net in die ene maand gebeurd moeten zijn. Ik wacht het af en anders van de week maar weer eens een bezoekje aan mijn ha brengen.

9. Niet meer actief

Ja maar ik snap het dan nog eigenlijk niet.. want als je inmiddels alweer 2 strippen verder bent, en dus ook minimaal 2 maanden waarom ben je dan bang dat je zwanger bent?

10. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Omdat ik vanaf begin mei niet meer ongesteld ben geweest. Had 3 juni ongesteld moeten worden (stopweek eerste strip), maar deze heb ik niet gehad. Nu zit ik in mijn stopweek van de 2e strip en daar moet ik morgen ongesteld van worden. Dus eigenlijk ben ik 1x niet ongesteld geweest en moet morgen dus.

11. Niet meer actief

Oooh zo.. maar waarom doe je dan niet gewoon een test, weet je het ook ;)

12. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Sorry ik ben 3 juni wel ongesteld geweest, maar 1 juli niet. Mijn banner klopt dus precies.
    Ik heb al 3 testen gedaan, maar deze geven allen negatief! Ik wacht het gewoon maar even af. Misschen dat ik "gewoon" een maand heb overgeslagen.

13. Niet meer actief

Oooh.. hmm dat is apart :)
    Nou als je nu weer niet ongesteld wordt zou ik gewoon om een bloedtest vragen!
    Good luck!

Hoop je trouwens op een zwangerschap of?

14. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    haha jou nou we gaan het maar eens avonturen.
    Nou het zou erg welkom zijn, maar eigenlijk zijn we er niet mee bezig (ik bedoel stoppen met de pil, klussen etc.etc.).

Deel Deze Pagina