Pil eerst doorgeslikt, nu normaal gebruik

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Duveldraakje22, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo meiden,

Ik zit met een vraagje. Ik heb vanaf december tot eind januari (30e) de pil doorgeslikt. Dit vooral vanwege de feestdagen en het feit dat ik begin januari geopereerd ben. Ik weet dat de menstruatie langer kan duren en later kan komen als je de pil doorslikt. Ik ben toen op 5 februari weer ongesteld geworden en op 9 februari weer begonnen met de pil. Nu ben ik afgelopen maandag (de 1e) weer gestopt met de pil om mijn cyclus weer wat beter op gang te krijgen en misschien helemaal te stoppen voor een 2e kleine. Nu is alleen het probleem dat ik nog steeds niet ongesteld ben en dat terwijl ik a.s. maandag weer moet beginnen met de pil. Hoe groot zou de kans zijn dat ik toch door de pil heen zwanger ben geraakt? Ik heb m wel elke dag ingenomen, maar op migraine-aanvallen en wat krampen in mn buik gebeurt er eigenlijk niks. Ik heb wel veel last van witte vloed. Ik begin nu wel een beetje nerveus te raken omdat ik natuurlijk niet weer met de pil wil beginnen als ik dadelijk toch zwanger blijk te zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik slik btw de Yasmin-pil.

Liefs,
    Duveldraakje

2. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad .. alleen ik was de pil wel vergeten maar niet zwanger en wrd niet meer ongesteld..!
    heel vreemd ben toen naar de dokter gegaan heeft mij nog even gestest nega ( op dat moment gelukkig was nog maar 15 )
    heb een andere pil gekregen omdat ik met de gewone pil die was op een of andere manier te sterk of zoiets heb ik een andere gekregen en toen kwam het weer opgang nu wel spijt van want anders was ik nooit meer ongie geweest :) want het is niet erg ! alleen je weet nooit als je hem vergeet dat je ook zwanger bent omdat je niet meer ongie word.! doorslikken van de pil is trouwens ook niet erg ! maar ga anders naar je huisarts.. die kan je er meer over vertellen

3. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    alleen je weet nooit als je hem vergeet dat je ook zwanger bent omdat je niet meer ongie word.!

De ongesteldheid van de pil is sowieso 'nep' dus al zou je ongesteld worden van de pilstopweek kan je nog wel zwanger zijn!

Je cyclus kan heel er in de war raken door een weekje doorslikken van de pil. Ik zou het even aankijken en anders even langs de huisarts gaan. Als je toch wilt stoppen met de pil zou ik hem sowieso niet gaan innemen;)

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik ben inmiddels wel ongi geworden op 7 maart, het was alleen anders dan normaal sowieso korter en ik had erg veel last van stolsels de eerste 3 dagen. We zijn nu toch gestopt met de pil. Het enige vreemde is dat ik sindsdien echt bijna elke dag hoofdpijn heb en steken in mn buik. We klussen wel, dus misschien dat het ook daaraan kan liggen. Of misschien ben ik gewoon aan 't ontpillen. Ik wacht gewoon tot mn NOD en dan zullen we wel zien.

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina