Hoi vraagje. Ik heb gister van m`n dokter de mini pil Cerazette gekregen, maar nu lees ik zoveel bijwerkingen zoals - gewichtstoename - haaruitval (heb ik al overehouden aan bevalling) - Misselijk - hoofdpijn - minder zin in sex! - Acne - stemmingswisselingen (lijken allemaal wel zwangerschapsverschijnselen die bijwerkingen ) Wie van jullie gebruikt ook deze pil en kent deze verschijnselen? Of komen deze bijna niet voor? Groetjes Danielle
ik heb hem gebruikt tijdens de bv en heb geen last gehad van die bijwerkingen hoor. Staat geloof ik wel in iedere bijsluiter van de pil maar denk dat het heel persoonlijk is hoe men daar op reageert
Ik gebruik hem nu t/m aanstaande maandag, dan weer over op de microgynon! De borstvoeding is afgelopen hier.. Ik heb nergens last van gehad eigenlijk.. Geen gekke bijwerkingen. Het leek alleen alsof ik juist 'opknapte' van die pil, juist minder haar verloor, minder acne etc.. Wel wat aangekomen, maar kan ook zijn dat het komt doordat ik nu dus gestopt ben met de BV. Lekker handig van de assistente van de huisarts, dat ik mijn nieuwe portie op kwam halen gisteren en ze me TOEN PAS vertelde dat als ik geen BV meer geef, die pil een verhoogde kans op zwangerschap geeft. En ik ben dus al eventjes gestopt. Pff...
Hey bedankt voor de antwoorden @ Maartjev jee das ook lekker van die assistente! Bedankt voor de tip haha Groetjess