Even een vraagje Ik heb mijn vruchtbare dagen opgezocht en dat was 4,5,6,7 maart. Ik heb 4 maart onbeschermde seks gehad en ben die avond mijn pil vergeten in te nemen. Is er dan een kans op zwangerschap. Ik hoor van de 1 nee je kan niet zwamger zijn, want je krijgt geen eisprong als je de pil slikt, maar de ander zegt weer ja dat kan wel en je eisprong krijg je gewoon op de 14e dag ongeveer. Wat is er nou waar? Want sommige mensen raken zwanger door de pil heen maar hoe kan dat dan als je geen eisprong krijgt met de pil Xx
Volgens mij krijg je geen eisprong want dat word juist afgeremd / voorkomen door de pil. Maar er is niet voor niks een overzicht van de 3 verschillende weken waarin je een pil vergeten kunt zijn. In welke week van je pilstrip zit je en welke pil slik je (alle dagen dezelfde?)? Heb je meer dan drie weken de pil doorgeslikt of wel een stopweek gehad? En ook belangrijk, heb je de vergeten pil binnen 12 uur alsnog ingenomen of niet? Een site ter informatie: Anticonceptiepil: Ik ben een pil vergeten | Thuisarts.nl
Eerste week zit ik nu dit was mn 7e pil die ik vergat. Had een stopweek gehad jaa en neem ze elle aaf om dezelfde tijd in. Had em na 11 en half uur genomen x