wel eisprong niet zwanger en niet ongesteld

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door hartje82, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    Hallo allemaal,

28 februari ben ik gestopt met de pil, wel stopweek gehad en daarna... niets meer. Ik denk wel dat ik de 3 eerste weken veel last heb gehad van het ontpillen. Pfff ik ken mijn eigen lichaam niet meer. Maar nu; 3 maart was de eerste dag van me nieuwe cyclus(stopweek van de pil) rond 16/17 maart denk ik dat ik mijn eisprong heb gehad (hoop ik), ik had 2 dagen zon last van mijn buik dat ik er amper van kon slapen. 20/21 maart erge steken links in mijn onderbuik en zeer pijnlijk tepels. Een paar dagen later een enomre misselijkheidsaanval gehad. Tot nu toe ben ik nog niet gaan menstrueren, test gedaan was negatief. Ik denk niet dat ik zo snel al zwanger kan zijn, maar je weet maar nooit. Heeft iemand enig idee of dit allemaal bij het ontpillen hoort? Of hetzelfde megemaakt? want tja, zo wordt je wel onzeker...

2. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    Niemand?

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil niet heel erg vervelend doen maar zeker de eerste rondes na de pil heb ik heel erg veel last van mijn lichaam gehad...Zelfs nu nog spookt het allemaal binnen.

Ik kan je maar 1 tip geven.... en dat is helaas.... wachten tot je er ziek van wordt.... de periode voor degene waar ik nu in zit was 56 dagen en dat was volgens de ha gewoon normaal.

Helaas voor ons onderdrukt de pil een hoop.... en dat is extra schrikken als we hem laten liggen...Probeer te blijven ademen en laat je je door jezlef niet zo op de kast jagen.... dan komt met tijd uiteindelijk alles vanzelf goed....

4. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    heey gekko,

Bedankt voor je antwoord. Ja spoken doet het zeker er gebeurt zoveel met je lichaam, snap er soms niks van :S maar goed, vandaag mijn menstruatie gehad. Erg vervelend (heb er altijd veel last van qua pijn.) maar wel opluchtend en hoop ik dat mijn cyclus snel op gang komt. Ook voor jou hoop ik het beste :)

Deel Deze Pagina