Hey dames, ik ben al een hele tijd niet aanwezig geweest hier maar ik zit toch met een vraag. ik heb vorigjaar na mijn bevalling een mirena laten plaatsen,na wat gestuntel de eerste paar maanden had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu had ik mijn menstruatie 13sept. tot 19sept. en kreeg ik wat bloedverlies en krampjes/steekjes op 29&30 sept. In het afgelopen jaar heb ik geen enkele keer spotting oid gehad,omdat ik dit best vreemd vond heb ik even gevoeld naar de draadjes van de mirena maar ik kan alleen met veel moeite een heel ini mini puntje dr van voelen. misschien verschoven? Sindsdien heb ik veel kwaaltjes en het lijken er bijna elke dag meer te worden van lage rugpijn,buikpijn,hoofdpijn,misselijkheid,geen zin in eten... Iemand hier ook zoiets ervaren,was je toen wel of niet zwanger ondanks de spiraal? ik ga morgen de huisarts bellen om mijn spiraal te controleren. Alvast bedankt!
Haaii, ik zou zeker even de huisarts bellen, Als je spiraal niet goed zit kan het goed zijn dat je zwanger bent,, ik ben zelf 1 x zwanger geweest door spiraal heen.. helaas mk😞... heb afgelopen weken ook verschijnselen gehad, hoofdpijn misselijk buikpijn, spugen.. en dit bleek bij mij niks te zijn. Spanning voor woensdag gok ik. Dan mag mijn spiraal er uit. Ik zou gewoon even een testje wagen. En huisarts wven contacten
Ik heb de huisarts vanochtend gebeld en kon pas vrijdag ochtend terecht omdat het een dubbel consult moest zijn. Ik kan als het goed is tussen donderdag(vroegst) en zondag of daarna testen. Ik heb constant zitten malen waar het anders opeens door zou kunnen komen maar werkelijk geen idee