ontpillen

Discussion in 'Anticonceptie' started by meisje90, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,ik had een vraag ik ben eind oktober gestopt met de pil! nie echt voor een kindje maar meer om al van de pil af te zyn! naar sinds toen alleen nog maar 2dagen bruin verlies! ik weet dat even kan duren maar gaat steeds door me hoofd! ik kan nie eens ongesteld worden laat staan zwanger! kan iemand my gerust stellen!

2. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben niet zwanger,heb gisteren test gedaan

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Er zijn meer vrouwen/meiden waarbij het een tijd duurt voordat de cyclus zelfstandig op gang komt. Je lijf is het gewend dat de menstruatie kunstmatig opgewekt wordt door de pil en moet het nu zelf overnemen. Dat kan een tijdje duren, is heel normaal.

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wat ik begrepen heb (zelf nog geen ervaring mee, ben pas 23 december met de pil gestopt) is dat ontpillen lang kan duren. De hormonen van de pil zijn na enkele dagen al uit je lichaam verdwenen, maar het kan soms maanden duren voordat je lichaam de normale cyclus zelf weer op pakt.
    Ik denk dat je helaas nog gewoon even geduld moet hebben!

5. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat snap ik,alleen als zo lang duurt ga je twijfelen! toen stopte met de pil was ik constant ongesteld nu zal gat in lucht springen als ik et werd! is het ook zo dat dit meer kans op verminderd vruchtbaar betekend! of hoef het niks te betekenen? meer mensen die dit hebben meegemaakt en toen kinderen hebben gekregen? bedankt voor jullie hulp!

6. mammiesam

mammiesam Actief lid

Dec 11, 2012
    193
    0
    0
    Dit hoeft niks ergs te betekenen...je lichaam moet zich weer opstarten na de pil, sommige meiden worden weer keurig op tijd ongesteld andere meiden wachten maanden op de eerste menstruatie...

Als je je er niet fijn bij voelt, waarom niet even een ha of gyn bellen? Al is dat alleen maar om je gerust te stellen? Dat je nog niet ongesteld bent betekent niet dat je verminderd vruchtbaar bent..het zal gewoon een kwestie van afwachten zijn helaas!

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Wees niet bang! Ik stopte in januari en werd pas in mei de eerste keer ongi, in juli pas tweede keer en in augustus was ik zwanger en heb nu een prachtzoon. Wil dus helemaal niks zeggen zo lang ontpillen!

8. meisje90

meisje90 Lid

Sep 4, 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb met mijn man afgesproken als ik februari nog niet ben dat dan naar de huisarts ga!inderdaad voor gerust stelling! fyn dat jullie et ook hadden en ook pracht kinderen hebben!heb iets gehoord dat er ook een medicijnen is om het op te wekken! jullie ervaring mee!?

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Geen ideee,, nooit van gehoord! Nou voor de geruststelling kan je altijd gaan toch?! Bovendien heb ik wel gehoord dat als je je er heel erg mee bezig houdt het moeilijker gaat. Maar goed, als je graag wilt maak je nou eenmaal je druk dus super begrijpelijk!

Share This Page