Pil en zwanger?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Manuela79, Aug 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden,

Zoals jullie wellicht hebben gelezen in mijn voorsteltopic ben ik nog aan de pil en in dubio of ik hem de volgende strip laat staan. De kans zit erin dat ik zwanger ben, niet omdat ik de pil vergeten ben maar een hoop zwangerschapsklachten heb.

Hebben jullie ervaring met zwanger worden terwijl je gewoon aan de pil bent? Ik krijg steeds vaker het idee dat het regelmatig voorkomt namelijk.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs
    Manuela

2. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    uhm ja ik ben zwanger geworden terwijl ik de pil slikte.. misschien mioet je een test doen? dan weet je zeker dat je zwanger bent..

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Batchie,

Allereerst; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ga inderdaad ook een test doen maar ik wil wachten tot vrijdagochtend omdat ik donderdag ongesteld behoor te worden. Anders test ik dadelijk negatief omdat het misschien nog te vroeg is.

Maar ik was gewoon erg benieuwd want ik hoor zo vaak de laatste tijd dat meiden gewoon door de pil heen zwanger raken.

Liefs
    Manuela

4. MarionM

MarionM Bekend lid

Aug 2, 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik ben zwanger geraakt toen ik gestopt was met de pil, maar zonder dat ik wist dat ik zwanger was. Toen ik 2 maanden zwanger was ben ik dus uit onwetendheid weer begonnen met de pil en heb toen bijna 2 maanden de pil geslikt terwijl ik dus al zwanger was :confused: !
    De verloskundige zei toen tegen mij dat dit niet echt kwaad kon omdat er volgens haar wel meer vrouwen zwanger worden door de pil heen. Dus volgens haar komt het best veel voor!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ikzelf ben ook door de pil heen zwanger geraakt... Het is dus inderdaad mogelijk! Ik merkte het aan het uitblijven van de menstruatie! Nog 2 spannende daagjes dus voor je!

Succes!! :D

Gr. Miranda

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hoi hoi. ze hebben er toevallig net een topic over aangemaakt... onder "zwanger worden" en dan "Wonderlijk verhaal!"

Zou zo ie zo even een testje doen..
    succes

xxx

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik lees het net Kaatje, ik zal me bij dat topic aansluiten. Dan kan deze weg anders wordt het zo onoverzichtelijk.

Minimuisje, het zijn zeker spannende dagen. Het is dus niet gepland als ik zwanger zou zijn maar ontzettend welkom. Mocht blijken dat ik niet zwanger ben dan gaan we waarschijnlijk ook helemaal stoppen met de pil. Ik ga inderdaad sowieso vrijdagochtend even testen.

Dankjulliewel voor de reacties!

Liefs
    Manuela

8. kittekat

kittekat Lid

Apr 12, 2005
    17
    0
    0
    student
    gent
    ik heb al veel mensen geweten die zwanger worden tijdens de pil...
    op wat moet je dan vertrouwen?

Share This Page