Je bent dus na het stoppen met de pil niet meer ongi geweest? Zou kunnen komen omdat je daarvoor al wel bloedverlies had, dat er nu gewoon niks meer in je baarmoeder zit wat eruit kan. En je cyclus dus gewoon opnieuw moet beginnen met opbouwen misschien?
Ik denk echt dat je lichaam heel erg in de war is ook....veel vrouwen die stoppen met de pil om zwanger te worden hebben ook even last van dit soort dingen... Maar afwachten en anders testen.....maar het lijkt me wel verstandig om je HA te bellen hierover?
lov33 ben niet aan het ontpillen voor de duidelijkheid ben na jaren (na de pil en spiraal ) weer aan de pil en ben voor het eerst weer begonnen na me zwangerschap na 6 weken gelijk regelmatige cyclus vandaar dat ik me afvroeg omdat ik 29e laatste pil had of ik zwanger kon zijn omdat ik me menstruatie nu nog niet had de planning was ook niet om zwanger te worden dus ben er abosuluut niet mee bezig
wannebe klopt dec 9 dec begonnen met pil en 29e niet meer geslikt van al die dagen 2 dgn geen bloedingen gehad
omdat ik normaal met de pil (wel jaren terug) dit probleem niet had met gelijk 1e maand slikken wel was me bekend doorbraakbloedingen (kan 1e 3 mnd optreden) en vanwege medicatie ook volgens ha zou ik met me stopweek gewoon ongi worden
Nou omda je pas begint met de pil en dan nu eerder bent gestopt .... Dan is net niet zo gek dat je lichaam in de war is snap je ....
Laat je wel iets weten hier! Wanneer ga je testen? Ik zou trouwens wel een kruidvat 2 voor 5 euro gebruiken...
denk dat ik deze week afwacht als er dan nog niks is dan het weekend maar eens een testje er tegenaan gooien kv 2 voor 5 had ik bij me vorige zw ook gebruikt
geeft aan negatief als t zo was moest t nu wel positief zijn neem ik aan verders ook niks te bekkennen nog geen pijn helemaal niks dat word wachtten :S
ja idd je weet ook niet of het komt door eenmalig maand pil gebruik en zolang er geen regels zijn ..alhoewel late eisprong zou kunnen maar dan moest het vandaag positief zijn want een zaadcellen leven zowieso niet langer als 5dgn dus daar ga ik ook niet vanuit maar ja wanneer komen de regels haha! miss omdat ik doorbraakbloedingne had tijdens pil dat ik wel maand oversla...
bedoeling ivm allergie dat ik dus niet meer aan de pil kan Voordat er iets anders kom wil ik graag me regels afwachtten toevallig ervaring met de calculaters om vruchtbaar en innesteling te berekenen? Volgens deze site met cycl 33 kom ik anders uit als die van de chinese bv daar kom ik uit pas testen vanaf de 16e snap de berekening overigens ook niet als je je ei later heb dan verschuift t ook dus ja weet t niet meer