Ik ben op dag 5 begonnen van mijn menstruatie na de pil. De eerste 7 dagen zijn dan nog niet betrouwbaar om niet zwanger te raken. Precies op dag 7 sex gehad. Kan ik nu zwanger zijn?? Ik heb steeds zo n buikpijn, voel me moe en zere borsten.
Ik snap je even niet... je zegt menstruatie na de pil.... heb je het dan over je stopweek> Zo ja dan ben je gewoon beschermd. Ook wanneer je evt eerder begint met je nieuwe pilstrip. Wanneer je echt opnieuw bent begonnen, dus na een echte langere pilloze periode.... ja dan is er een risico aangezien je dan evt nog wel een eisprong kunt krijgen. Het enige wat je nu kunt doen is een test doen, bij voorkeur minimaal 14 dagen na de onveilige seks. Je klachten kunnen ook worden veroorzaakt door hormoonschommelingen doordat je op een "vreemd" moment bent begonnen met de pil
Sorry na de pil moet zijn met de pil en idd na 2 jaar weer begonnen. Maar als je de pil slikt geef dan een test sws niet aan dat je zwanger ben? Sorry ben totaal niet bekend in pil gebruik.
Pil gebruik is niet van invloed op test uitslagen. Als je de pil netjes geslikt hebt kun je haast niet zwanger zijn. Zo wel, dan is dat te zien op de test.
Nee pilgebruik is niet van invloed op de zwangerschapstesten. Dus ik zou zeker 14 dagen wachten na de onveilige vrijpartij en dan pas gaan testen.
Was het wel minimaal 14 dagen na de onbeschermde vrijpartij??? Wanneer je te snel hebt getest, kan deze natuurlijk nog negatief uitvallen ... al hoop ik gewoon voor je dat je niet zwanger bent