hallo dames ik heb op 26 maart mijn spiraal laten verwijderen hierna ben ik 31 maart ongesteld geworden op 22 april erge hoofdpijn en buikpijn gehad ik dacht mijn menstruatie komt eraan ook wat bruinverlies (cd 23) een dag heel licht daarna niks meer en nu ook niet zit nu op cd 34 ??? voor de geboorte van mijn zoon zat ik aan de pil 11 jaar hier toen mee gestopt en mijn cyclus was toen altijd rond de 26 dagen wanneer was bij jullie je cyclus weer normaal na verwijdering spiraal???
Meteen. Tijdens het verwijderen zat ik rond mijn eisprong. 2 weken later ongesteld. Mar ik had ook een cyclus tijdens de mirena, ik werd toen dus ook al elke maand 'ongesteld'.
Je kunt na t verwijderen van de mirena ook geen cyclus meer krijgen omdat je na verwijdering ook gelijk zwanger kunt raken. Ons resultaat daarvan loopt hier vrolijk rond en is al 9 jaar oud. Ik liet mijn spiraal op 13 dec 2003 verwijderen. 5 januari een knal positieve test. 13 september uitgerekend... reken maar uit. Mss een optie om een zw. testje te doen? En verder zit er niets anders op dan afwachten. En als je het echt niet vertrouwd kun je altijd nog langs je h.a of gyn gaan....
Bedankt voor je berichtje Ik ben inmiddels na 35 dagen ongesteld geworden en we gaan nog niet voor een tweede dus nog met condoom maar normaal had ik een korte cyclus we zullen t zien wat mijn cyclus verder doet was al blij dat ik ongesteld werd en mijn lijf t nog doet
Hoi hoi, Hier 20 maart Mirena verwijderd. Heb 10 jaar de Mirena gehad (1 x een wissel). Nooit ongesteld. De eerste menstruatie kwam na 39 dagen, de volgende kwam na 28 dagen. Benieuwd of het de volgende x weer netjes 28 dagen is ( of een zwangerschap natuurlijk )