Afgelopen zondag was mijn laatste pil. Ik neem de pil altijd voor het slapen gaan. Maandagavond kwam ik erachter en heb ik de pil alsnog ingenomen. Ik wacht nu op mijn stopweek die maar niet wil komen. Heb ik verkeerd gehandeld door de pil alsnog op maandag in te nemen?
Het is bij mij alweer meer als 5 jaar geleden dat ik de pil gebruikte hahah dus weet er niet meer zo veel van. Maar volgends mij maakt die dag niet zo heel veel uit... Wanneer had je dan ongesteld moeten worden?
Je hebt goed gehandeld hoor, alleen raar dat je dan nog niet ongesteld ben.. Je stopweek is nu al wel bijna voorbij, zorg ervoor dat je hem niet langer dan 7 dagen maakt en je bent gewoon veilig. Van die ene pil kan je in ieder geval niet zwanger raken. Wel stelt stress je menstruatie uit.
Had ik denk ik ook gedaan hoor. Wanneer zou je ongesteld moeten worden. Misschien is het nu wat opgeschoven. Ik moest maandag beginnen met een nieuwe strip en was hem maandagochtend en dinsdagochtend vergeten en heb ze dinsdagavond allebei ingenomen. Dinsdagavond wel sex gehad maar veilig gedaan want ik moet het dus nu een week veilig doen....