Hoi allemaal, Dit is de eerste maand sinds ik gestopt ben met de pil. Volgens mij heb ik op de juiste datum mijn eisprong gevoeld (altijd al sterk gehad, al tiener al) alleen nu heb ik steeds rare klachten: hele scherpe pijn aan één kant van mijn hoofd (het lijkt een lichte versie van de migraine die ik soms had met de pil) en buikklachten, pijn linjks of rechts in mijn onderbuik. Ik hoop dat dit ontpil klachten kunnen zijn? Ik heb ze eigenlijk sinds mijn vermoedelijke eisprong...
Ik had erg veel ontpil-klachten. Ze lijken precies op zwangerschapsklachten. Je zult toch echt moeten afwachten, hoe vervelend het ook is. Het kan namelijk beide kanten op gaan. Ik herken jou klachten in ieder geval als ontpil-klachten . Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Thanks! We zijn nog niet aan het proberen, dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar soms lijkt het er inderdaad wel een beetje op. Beetje gevoelige tepels enzo ook. Maargoed, ik ga er vanuit dat mijn cyclus zich weer herstelt, en dat gaat natuurlijk gepaard met een hoop hormonale "drukte"... Ben ergens ook wel trots op mijn lijf als ik meteen mijn oude cyclus weer heb....