Heftig slijmverlies in combinatie met krampen en oud bloed.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gilmoora, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Hallo,

Ik heb toch even een vraagje en ik hoop dat ik daar antwoord op krijg....
    Ik verlies nu sinds een paar dagen veel slijm, waaronder soms ook echt slijmproppen.
    Ik ging er vanuit dat dat het verliezen van de slijmprop was, maar nu sinds gisteren verlies ik nog steeds datzelfde slijm maar dan vermengd met oud bloed... donkerbruinig bloed. Althans, ik denk dat dat oud bloed is.
    Dit gaat ook gekampt samen met heftige menstruatie krampen.
    Nu zit mijn onderbroek vol met slijmerige afscheiding met hier en daar wat oud bloed ertussen, het lijkt ook meer op lijm-achtig spul.
    Zat te twijfelen of ik hier mijn verloskundige voor moet bellen, of hoort dit allemaal aan het einde van de zwangerschap?
    Tis voor mij ook de eerste, dus ik heb geen flauw idee, maar ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken!

Hoop dat ik antwoord krijg.

Groetjes x

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Gilmoora,

wat je verliest is inderdaad de slijmprop en er is duidelijk al wel wat voorwerk aan de gang bij je. Je baarmoedermond verandert ook al door voorweeen en dan verlies je vaak je slijmprop. Dit kan ook in delen gebeuren en dat is bij jou aan de hand. Niets vreemds dus, alleen een teken dat je baarmoeder zich aan het klaarmaken is voor het grote werk straks. Maar wanneer het echt doorzet...?

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina