Yaz 24+4 wanneer ongesteld na laatste roze pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Nen87, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hallo dames,

Ik gebruik nu een half jaar de yaz 24+4. Ben zeer getrouw in het innemen en meestal heb ik bij de laatste pillen al wat oud bloed verlies voordat ik in de stopweek ongesteld word. Nu heb ik afgelopen donderdag de laatste werkzame pil genomen, maar tot op heden nog helemaal niks.... Hoe is jullie ervaring, verandert je menstruatie naarmate je langer aan deze pil zit? Of zijn er meiden bij wie de menstruatie met deze pil ook later op gang komt? Ik moet denk ik morgen/dinsdag sowieso maar even testen voordat ik aan een nieuwe strip begin dinsdag.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik werd helemaal niet ongesteld van die pil. Eerste paar maanden een klein beetje en daarna nooit meer. Ideaal was dat aan die pil!

Dus kan goed zijn dat het bij jou ook wegblijft.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gelukkig is het toch doorgebroken. Ik las dat inderdaad ook over het wegblijven, mag van mij ook haha!

4. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Hier ook na de geboorte van mijn dochter (7,5 jaar geleden) met Yazz gestart en sindsdien nooit meer ongesteld. Heel af en toe (zo één keer per jaar) een halve dag bruinverlies tijdens de witte pilletjes. Gyn vind het heel normaal, dus ik 'geniet' er ook van!

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik had geen menstruatie met deze pil.

Deel Deze Pagina