even een vraagje.. ik heb ong 4 weken geleden een spiraaltje laten plaatsen. maar ben sindsdien erg duizelig en heb soms giga krampen in mn buik.. het lijken menstruatiekrampen. is dit normaal??? ik ben soms zo duizelig dat ik even stil moet staan en me ergens aan vast moet pakken om niet om te vallen! voordat ik zwanger werd, was ik aan de pil maar door de pil had ik erge stemmingswisselingen en was ik vreselijk ongesteld ik voel de stemmingswisselingen wel weer wat terug komen. heeft iemand ervaring met het mirena spiraal en duizelingen/ krampen??? (misschien ligt het niet aan het spiraaltje maar voordat ik dokter bel, wil ik graag eerst even weten of er meer vrouwen last van hebben??)
Ik zie dat er hier nog helemaal geen reactie staat, maar wil graag even reageren.... Ik heb bijna een maand terug een mirena laten zetten,, en ben de afgelopen dagen ook heel erg duizelig... Voor de mirena nergens last van... Dus denk dat het wel zou kunnen, dat het een bijwerking is.. En hoop dat die dan overgaat want dit is zo niet leuk meer! Durf niet eens alleen naar buiten omdat ik het eng vind omdat ik steeds het gevoel heb dat ik ga flauwvallen.
bedankt voor je reactie! ik heb hem nu bijna 2 maand maar ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over... hoorde zoveel positieve verhalen maar baal eigenljk best wel van dat ding...
ik heb in het begin ook last gehad van de mirena en was er ook niet tevreden over, maar nu naar 4 maanden heb ik nergens meer last van en ben ik er tevreden over, zeker omdat ik nu bijn niet meer ongi ben. Je lichaam heeft een half jaar nodig om te wennen. dus geef het nog niet op.
ik heb bijna 2 jaar een mirena gehad.. Ik heb de hele periode last van krampen gehad, en het meest verveelende was wel dat ik na verloop van tijd ging vloeien na seks, maar dan ook elke keer. maar duizelig ben ik nooit geweest.