Hoi, ik slik de pil elke dag, ik moest vandaag ongesteld worden maar niks te bekennen , ik heb lage rugpijn. Menstruatie pijn , gevoelige borsten.geen dag gemist en nooit overtijd geweest met de pil , kan het zijn dat ik zwanger ben terwijl dat ik de pil slik?
ja dat kan. heel kleine kans, maar het kan wel. vandaar dat ik nu een dochter heb.. maar, ik heb seks gehad nadat ik ziek ben geweest. ergens is het mn eigen 'fout', maar goed. mn huisarts zei dat het niet mogelijk was omdat ik hem altijd op tijd in nam en niet had hoeven spugen. ben je ziek geweest?
Soms is je lijf wel eens van slag door stress, drukte, medicijngebruik etc waardoor je wat eerder of later ongesteld wordt in je stopweek. Je hoeft dus niet direct zwanger te zijn nu je niet op de normale dag ongesteld wordt. voor alle zekerheid zou je een zwangerschapstest kunnen doen. Ik heb het zelf gehad een aantal jaren geleden, nieuwe baan begonnen en binnen een maand een verhuizing er overheen. De eerste twee maanden was mn stopweek laat en kort tov normaal. En de twee maanden erna, begon mn menstruatie al direct de dag na pilstop en duurde dan gewoon meer dan een week, en heel heftig ook. Daarna was het weer "op regel".