Hulp nodig!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WLE, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WLE

WLE Niet meer actief

Op 15 juli is mijn menstruatie begonnen (cyclus 27 dagen & altijd stipt!!) & op 19 juli heb ik een hsg onderzoek gehad.
    Na het hsg onderzoek 1 dag licht gevloeid (helder rood).
    Daarna mijn ei sprong gehad op woensdag 27 juli.
    Vervolgens begon ik op donderdag 4 juli heel klein beetje helder rood bloed te verliezen 7 dagen voor mijn nod.
    Dit heeft aangehouden tot vrijdag 12 juli en de laatste drie dagen vloeide ik iets meer maar niet zoveel als normaal.
    Afgelopen zaterdag een testje gedaan of ik an misschien toch niet zwanger zou zijn maar die gaf negatief.
    Voel me sinds vorige week moe en eet onze hele koelkast leeg aan een stuk door.
    En dan nog ergste ik heb steeds hoofdpijn en ben stront chagerijnig!

Ik ben helemaal de klus kwijt, Wanneer is nu mijn ei weer of ben ik misschien zwanger maar te vroeg getest! HELP! Wat moet ik doen? :(

We zijn gister wel weer voor de zekerheid begonnen aan een nieuwe klus ronden!:)

2. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Als ik het zo lees heb je lang genoeg gewacht met testen. Ik zou voor de zekerheid er morgen/overmorgen nog een doen. Je kunt altijd je HA bellen voor de zekerheid.

Ik ga er vanuit dat ronde 20 betekend dat je zo lang al van de anti-conceptie af bent!

Groetjes

Marinka!

Deel Deze Pagina