Hallo!! 11 maanden geleden ben ik bevallen van een heel lief zoontje! Na 3 maanden kreeg ik last van mijn voeten en nu blijkt dat ik door mijn voeten ben gezakt (door te slappe banden icm hypermobiliteit waar ik overigens nooit last van heb gehad). Ik heb nu steunzooltjes en deze helpen wel want ik kon immers bijna niet meer lopen, toch heb ik nog steeds last van mijn voeten voornamelijk bij wat langer stAan. Ik heb de zooltjes nu ongeveer 6 maanden maar min voeten doen nog steeds pijn en voelen vermoeid! Iemand ervaring! Het frustreert me enorm dat ik minder kan en minder goed ter been ben. Hoe lang gaat dit duren ? Iemand tips? Ervaring! Alvast bedankt!
Ik kreeg hielspoor na mijn bevalling (pijn hakken bij het lopen), vreselijk was dat ook. Dit herken ik niet. Maar het heeft maanden geduurd, uiteindelijk wel overgegaan.
Kk heb hypermobiliteitssyndroom en herken je gevoel van pijn/vermoeid gevoel. Hier blijft het helaas niet bij mijn voeten. Heb het al vanaf mijn 15e denk ik dus ben er wel aan gewend. Je mag altijd eeb pb sturen.
Ik heb het ook gehad na mijn eerste zwangerschap. Ben toen wel naar de huisarts geweest omdat ik haast niet meer kon staan. Kreeg een verwijzing naar een podoloog voor steunzolen maar eigenlijk nooit heen gegaan, ik ben zelf gel zolen gaan dragen in mijn schoenen en heb nu nergens geen last meer van. Succes ermee erg vervelend!