Ben ik nu wel of niet ongesteld?? Bruin bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liefebees, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heeft iemand een idee hoe dit zit?

30 december had ik een positieve ovulatietest en heb dus de 30e of 31e mijn eisprong gehad.
    Nu verlies ik vanaf afgelopen vrijdag (7januari) al af en toe wat bruin bloed. Vooral met afvegen zeg maar..
    Zaterdag op zondagnacht dacht ik dat ik echt ongesteld was geworden want toen was het ineens wat meer.
    Maar het zette niet door en heb nu nog steeds alleen elke keer met afvegen wat bruinig/gelig en soms roze bloed. Alleen na een grote boodschap (sorry kon het niets anders verwoorden) zit er ook wat rood bloed op het toiletpapier.
    Het is helemaal niet veel, gebruik er geen tampons oid voor.
    Heb ook totaal geen ongi gevoel, geen krampjes oid.

Iemand een idee? Is dit nu mn ongesteldheid of is dit een voorloper en moet mn ongi nog komen? Indien dat het geval is zou ik dus al een week voordat ik daadwerkelijk ongesteld moet worden al bruin bloed verliezen. Dit kan in mijn ogen niet goed zijn ivm een eventuele innesteling die dan dus toch veel te weinig tijd heeft om in te nestelen?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hmm ik geloof niet dat je dit mag zien als mensis.
    Meen dat je dan 1 a 2 dagen roodverlies moet hebben..

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kan best ik had meestal ook alleen maar bruin verlies en maar 1 dag meestal dag 5 rood verlies.

Nu ook alweer 4 dagen bruin verlies en alleen bij afvegen.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    je bent ook pas net gestopt met de pil zie ik??? als je de pil slikt wordt je ook niet ''echt'' ongesteld, dus mischien is je lichaam nog aan het ontpillen of het is een innesteling als je 1 week te vroeg bent..en anders zou je wel een hele korte lf hebben van 7 dgn....

5. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt meer als een aankondiging van de menstruatie, maar zou wel wat vroeg zijn als je naar je data kijkt. Klopt je ticker dan wel; die zegt nl dat je op dag 3 van je cylus bent? En op dag 3 ben je of ongesteld of zwanger.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijn banner klopt idd niet, die heb ik zondag aangemaakt omdat ik toen dacht dat ik ongi was.

Ik zou idd een hele korte lf hebben als dit mn ongi is, daarom vind ik het ook zo raar. Innesteling denk ik niet want dan zou het niet nu al 5 dgn duren toch?
    Ik ben 3 nov met de pil gestopt, ben na het stoppen 1 keer ongi geweest in december.

7. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hallo,

Hier laatst ook een rare "ongi" gehad... Eerste paar dagen paar dagen bruin verlies, toen een paar dagen wat meer rood en toen weer een paar dagen maar een paar druppels rood; in totaal 11 dagen. Daarvoor 5 maanden geen ongi en weer daarvoor een regelmatige cyclus. Durf dus geen uitspraak te doen over jou bruin verlies... Maar hoop voor je op een innesteling :).

Groetjes patatje

8. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja; dit blijft lastig he?! Dan kun je beter maar goed ongesteld worden 1 x in de maand dan weet je veel duidelijker waar je aan toe bent.
    Ik heb zelf ook altijd van die ''rare" dingen tussendoor, hoor dus weet er alles van helaas.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Moisie ja dat vind ik dus ook! Dan ben je ongesteld en als dat klaar is kun je weer verder voor de volgende ronde.
    Wat dat betreft ben ik wel blij, ik ben vandaag toch écht ongesteld geworden!
    Ik hoop alleen dat het de volgende ronde beter gaat, dat ik niet 5 dgn van te voren al bruin bloed verlies.

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat bruin bloedverlies dan toch geen goed teken is wat betreft een zwangerschap. De ongesteldheid komt er dan toch vaak achteraan.
    Sasjuh83 succes met de volgende ronde alvast!

11. Kris83

Kris83 Lid

24 aug 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb ruim 4 jaar lang last gehad van bruine doorbraakbloeding/afscheiding. Begon altijd ca. een week voor mijn menstruatie. Verschillende onderzoeken gehad. Veel verschillende pillen + spiraaltje geprobeerd. Niks hielp. Uiteindelijk is de vermoedelijke oorzaak gevonden. Mijn baarmoederslijmvlies kwam buiten de baarmoedermond. Ze hebben dit toen verwijderd en mijn klachten waren over! Helaas voor korte duur. Na 3 maanden kreeg ik weer last van bruine afscheiding zo'n week voor de menstruatie.
    Nu is het goede nieuws: het maakt niet uit! Heb 2 dagen geleden een positieve test gehad! En het was voor ons pas ronde 4!!
    Ik heb deze ronde wel beduidend minder bruinverlies gehad.

Als ik mijn klachten vergelijk met wat ik op verschillende forums heb gelezen, waren mijn klachten best extreem. Dus als ik zwanger kan worden, kunnen jullie dat ook!!!

12. hopendemama

13 dec 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook met zoiets.
    Ik heb heel duidelijk zaterdag(29jan) mijn eisprong gehad (gevoeld, veel slijmverlies) Woensdag(2febr) had ik nadat ik naar de grote wc was geweest bloed op wcpapier eerst had ik niet door dat het van mijn vagina kwam. Telkens bij het vegen had ik een beetje bruinbloedverlies. Donderdagmorgen had ik bruin bloed in mijn onderbroek en bij vegen nog streepjes bruin bloed. Kan mijn ongi niet zijn want die moet pas op 17febr. komen. Ik ben Ik ben 24jan nog naar de gyne geweest voor jaarlijks onderzoek en hij heeft toen ook inwendige echo genomen en heeft niets gezegd over zwanger zijn. Ik ben al jaren mooi optijd met mijn cyclus. Wat is dat dan?

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen

Ben je net gestopt met de pil? Want dan kan je lichaam raar doen! Ik had ook vaak bruin met afvegen en heb zelfs een paar keer veel lichtroze bloed gehad waarvan ik er weer van overtuigd was dat het innestelingsbloed was. Bij mij is het nogsteeds niet helemaal op orde. Krijg wel rond dag 28 een soort van menstruatie vooral bruin en weinig.

Maar kan ook wat anders betekenen hoor voor jou! Blijft spannend

14. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dit heb ik ook, latijd een dag of drie na mijn ei bruinverlies, en dat gaat zo zoetjes aan door totdat ik ongesteld word. Echt heel irritant.. Maar goed, je kunt er gewoon zwanger mee worden blijkt:)

15. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kris83: Fijn om te weten dat je gewoon zwanger kunt worden inderdaad!

@Pioen: Jazeker zwaar iritant... Maar we zullen positief blijven; ik zie dat jij ook over ruim een week zou kunnen testen? Spannend he?

Ik vind het wel lastig om mijn eisprong te bepalen met dat bruinverlies tussendoor... Ook lijkt mijn cyclus wel steeds korter te gaan duren.

Groetjes Moisie

Deel Deze Pagina