3 dagen overtijd test negatief

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Koffieleutje, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

    Koffieleutje Fanatiek lid

    25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hallo ik heb een vraagje. ik wordt er best onzeker van.

    Eind Juni is mijn mirena verwijderd, 3 dagen later mijn mens.
    3 weken daarna weer een mens. De afgelopen cyclus heb ik op de 14e dag wat bloed gehad, alleen bij het afvegen, niet in het maandverbandje of bij het plassen. De 15e dag wat viezige afscheiding.

    Nu heb ik wat vage klachtjes, af en toe beetje misselijk (niet smorgens) hardere tepels, bultjes op de tepelhoven, pijn in de onderrug en sinds een week of 2 wat ongikrampjes in de buik. Verder krijg ik steeds meer heldere wittige afscheiding, deze ruikt niet en doet geen pijn. Ik ben ook 3 dagen overtijd. ik ben ook af en toe wat lichtduizelig.

    De test was echter negatief. (kruidvattest en CB digital) Ik moet er wel bijzeggen dat ik wat ouder ben, ik heb echter geen overgangsklachten.
    Wat kan dat zijn ? Zou het toch mijn overgang zijn of is de kans nog aanwezig dat ik toch zwanger ben ? ( ik wil het wel graag)
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi koffieleutje,

    De klachten die je beschrijft kunnen bij een zwangerschap horen maar ook bij een naderende menses. Het is even afwachten.....
    Door dat je lichaam nu zelf de cycles maakt kan het soms,ondanks dat eht 2 keer regelamatig was,nu enkele dagen later komen. Wacht je volgende cycles af. Bljift je menses nog uit,doe dan nogmaals een test. Is deze negatief dan kan je altijd voor advies naar je huisarts.

    Imke
     
  3. Koffieleutje

    Koffieleutje Fanatiek lid

    25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dank je wel Imke voor je antwoord. Dit is echt zenuwslopend.
    Straks ben ik nog blij als ik mijn menstr. krijg. :D
    Volgens de Gynaecoloog is de Mirena echt uitgewerkt binnen 2 maanden maar als ik jou zo lees is dat dus niet het geval.
    Met een cyclus afwachten is dat een hele maand of een cyclus na die 14e dag (piepkleine bloeding ? )

    Maar is het mogelijk dat een zwangerschapstest pas later positief wordt ?

    Alvast weer bedankt !
    Fijn dat er ook Verloskundigen zijn hier.

    GR Koffieleutje
     

Deel Deze Pagina