Pil na bevalling en rare bloedingen..

Discussion in 'Anticonceptie' started by Lizzy1986, Jan 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ben op de eerste dag van mijn laatste menstruatie weer begonnen met de pil.. ben toen 3 weken lang ongesteld geweest.. Niet altijd even heftig maar het wisselde een beetje.. Toen in mijn stopweek nog 3 dagen ongesteld geweest (lees 1dag bloeden en 2 dagen btje "gezever" :p) Heb ook weer rare kwaaltjes dus ga mezelf van alles in mijn hoofd halen en we willen echt nog geen tweede :$
    Meer dames die hier last van hebben gehad?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wanneer jij gewoon normaal de pil inneemt zal er in principe niets aan de hand zijn.
    Je lijf moet weer wennen aan de andere hormonen, je bent immers net zwanger geweest en nu weer aan de pil.
    Ik heb het afgelopen half jaar ook gesukkeld met mn pil hoor, ook steeds tussentijdse bloedingen halverwege de strip... maar dan ook behoorlijke bloedingen (2 weken lang)
    Nu is het weer op orde gelukkig

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Thanks voor je reactie.. Jaa denk ook dat het mijn hormonen zijn maar had van die typische kwaaltjes en dan die rare bloeding dat ik mezelf helemaal gek loop te maken :p
    Zal allemaal wel meevallen.. Fijn dat het bij jou iig weer op orde is :)

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    precies 6 weken na mijn bevalling werd ik ongesteld, ook vrij lang! daarna 4 weken later weer ongesteld, toen ben ik weer met de pil begonnen. Ruim 1,5 ongesteld geweest.
    maar daarna ging het weer zoals het altijd was. (Wel met meer buikpijn)

Als je het niet vertrouwd zal ik gewoon een testje doen... ;)
    Succes! :)

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Owh maar die rare symptomen die je hebt, dat herken ik ook wel hoor. Na beide bevallingen/zwangerschappen nog een aantal malen voor de zekerheid testen gedaan omdat ik ook ineens gekke dingen had. Maar dat heeft/had dan vooral te maken met ontzwangeren. (bij mij dan)

Maar zoals meid1987 ook zegt, vertrouw je het niet, dan gewoon een testje er tegen aan gooien.

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ja heb het ook echt pas sinds ik de pil gebruik daarvoor niet.. En was ook al na 6 weken na de bevalling ongesteld. .Naja.. Ik wacht het ff af maar heb zo'n rare steekjes in mijn buik die ik herken van mijn zwangerschappen.. Hopelijk houdt mijn lichaam me voor de gek :p

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ja dat idee heb ik ook dat ik meer buikpijn had dan voorheen.. Nou ja we wachten nog maar ff af.. Hopelijk houdt mijn lijf me voor de gek :p

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    Nou nu ik even terug denk, ik heb nog best lang gehad, dat ik gerommel in m'n buik voelde.. (hetzelfde gevoel als de vroege trapjes zeg maar...)

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Nou het is vooral pijnlijke borsten en buikpijntjes.. En ochtendmisselijkheid :p

Share This Page