Hoe herken ik stolsels bij miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door meen88, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Hoi dames,
    Ik ben 6,5 week zwanger, sinds vrijdagavond menstruatiekrampen met bloedverlies. Dit bloedverlies komt alleen tijdens een toiletbezoek en loopt niet rechtstreeks uit mijn lichaam. Nu lees ik overal dat er met een miskraam stolsels te zien zijn, maar hoe herken ik deze?
    Hopelijk is er iemand die me kan helpen?

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Stolsel zijn een soort klontjes, dit herken je duidelijk als je het ziet.
    Ben je al bij je VK geweest?
    Sterkte in ieder geval

3. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Bedankt voor je reactie.
    Morgen heb ik een afspraak bij de gynaecoloog, ben benieuwd ga ervan uit dat het niet goed is. Kan ik stolsels zien als donkerbruine stukjes, wat slijmachtig is? Of zijn het harde klonters.. Sorry voor de onsmakelijke woorden.

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Bij mij waren het een soort rood/bruine snotjes/bolletjes (als we het toch onsmakelijk benoemen)

5. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Die stolsels herken je wel als je ze ziet. Bij mij wat het echt hele grote klonten zacht weefsel slijmachtig iets.

6. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoihoi,

Ja je zult het idd wel herkennen. En vaak gaat dat samen met hevige buikkrampen! En als je hetecht niet weet zou je evt ( sorry) op g oogle stolsels in kunnen typen en sdan afbeeldingen? Doe ik altijd als ik iets niet zeker weet hihi.

Succes!! Het kan ook een adertje zijn die gesprongen is!

Liefs xx

7. hoeraazwangerr

7 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meen88.
    Ik heb precies hetzelfde als jou :(
    Ik moet tot de 30e wachten dan is me 2e echo.
    Op de 1e was nog niks te zien behalve dat ik alle sympthonen van zwanger zijn had. Een iets opening in baarmoeder en dik slijm.
    ik heb onregelmatige menstruatie vandaar dat ik een vroege echo al heb gehad.
    Maar ik heb sinds afgelopen weekend ook bruin en helderrood bloedverlies met klein beetje stolseltjes. Het is echt niet veel, ook alleen bij afvegen. Net zoals jou dus.
    Vandaag tot nu toe alleen een klein beetje bruinig.
    Soms ook een klein beetje kramp in me buik en in rug, maar dat stelt ook niet veel voor.

We hebben dus echt hetzelfde

8. hoeraazwangerr

7 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe was het bij Gyn???

9. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Hee Hoeraazwanger, vervelend he als t allemaal zo onzeker is. Bij mij is het helaas een vroege miskraam geworden. Het klinkt raar, maar ik ben blij dat ik het weet nu valt alle spanning weg. Hopelijk heb jij wel een plakbeebje meid, ik duim voor je!

10. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Hoi allemaal,
    ik lees even mee. Ik heb dit namelijk al 3 dagen.. het ziet er net zo uit
    als menstruatie, maar dan extreem weinig. Sinds vandaag is het vrijwel over.
    dus het zijne dezelfde flubbers als menstruatie.. Kan dit een miskraam zijn? Ik zou dan minstens net zoveel als een menstruatie verwachten toch?

meen88 sterkte!! Hoe wist jij uiteindelijk zeker dat het een miskraam was?
    Hoop dat je snel meer geluk hebt, sterkte!

11. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Hoi Chelsey,

Mijn bloedverlies werd ineens heviger dan bij een gewone menstruatie, daarbij werden de buikkrampen steeds heftiger. Ik zou zeggen, vertrouw op je eigen intuïtie. Ik had al 2 week het gevoel dat het niet goed zou gaan, wellicht om mezelf te beschermen voor emoties. De gynaecoloog bevestigde dit nogmaals, dat je als vrouw voelt of je wel of niet zwanger bent.
    Als ik jou verhaal lees, kenmerkt het zich nog niet als een miskraam zoals ik had. Bij twijfel altijd de vk bellen, zij kunnen je gerust stellen..
    Hopelijk komt alles goed meis!

12. hoeraazwangerr

7 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meen88
    ik zit echt tussen die gevoelens in. zo vaag.
    Heb dus wel nog steeds het idee dat ik zwanger ben, omdat ik ook zo moe ben en me borsten zo gevoelig zijn.
    dit is me 3e zwangerschap dus ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn.
    Elke vrouw maakt zich 'zorgen' in de eerste weken en soms erna ook nog. al het goed gaan, is het kindje wel gezond.

In me eerste zwangerschappen had ik ook wel wat bloedverlies, maar dit voelt anders en ik heb nu meer bloedverlies gehad.
    Vandaag heb ik alleen wat bruinig met slijm.
    Ook lees ik dat je bij een tweeling meer kans heb op bloedingen. Het maak me dus eigenlijk een beetje gek dit gedoe

Maar jij had dit dus 2 weken en pas erna flinke krampen en bloedingen wat erger was dan bij menstruatie????

13. Stolsels zijn roodkleurige klontjes en komen tezamen met bloed naar buiten. Ze hebben bij een miskraam bij mij in grootte gevarieerd van een zoetje tot een pepernoot. Na de bevalling wel grotere ;)

Beetje vies: Je weet dat het bloedstolsels zijn als je het tussen je vingers uit elkaar kan knijpen. Het vruchtje zelf is een hard met vocht gevuld blaasje wat je niet kapot kan knijpen.

14. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Hoerazwanger..

Vier dagen na mijn positieve test heb ik een aantal dagen bruinverlies gehad, echt heel minimaal zonder kramp. Vervolgens is het een week goed gegaan. Vanaf afgelopen vrijdagavond bruin slijm. Zaterdagochtend rood bloedverlies en dat is tot op heden zo gepaard met hevige kramp.
    Mijn gynaecoloog zei dat bruin of bloedverlies niet heel erg is, tenzij je echt krampen krijgt.

15. Bij mij zat er ook een week tussen het eerste bloedverlies en de daadwerkelijke miskraam. het hoeft niet altijd met kramp gepaard te gaan. Had ik de laatste keer ook niet echt, gewoon ongesteldheidsgevoel.

16. hoeraazwangerr

7 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, naja we zien het de 30e wel.
    Vandaag heb ik niks geen bloedverlies of bruinbloed gehad en ik heb toch nog wel gevoelige borsten en voel me wat misselijk.
    Ik wacht het gewoon af, maar ik vind het wel echt klote dat ik me nog tot de 30e zo moet voelen.
    Als ik me tot aan het weekend nog zo onzeker er over voel dan ga ik toch bellen voor een eerdere echo. Al is het een week eerder, dan ben ik tenminste gerust gesteld en weet ik waar ik aan toe ben.

Deel Deze Pagina