Hoi, Heb even een vraagje...want er klopt iets niet naar mijn inziens.... 20 maart was mijn nod en toen testte ik positief, hij was nog licht...maar er stond een tweede streepje. Had ook al zwangerschapsverschijnselen. Maar maandag was ik begonnen te vloeien, Dinsdagochtend bloed laten prikken en nog een testje gedaan bij de huisarts en had wat "weefsel" ?verloren. Al die dagen geen pijn of krampen gehad in me buik of rug...normaal gesproken heb ik daar altijd last van. Maar nu niet, alleen gisteren een beetje last van me buik. Gebeld vanmorgen of ze de uitslag al hadden van me bloed en die hadden ze helaas nog niet, maar het testje was wel negatief bij de huisarts. Maar het rare is nu dat ik nog steeds duizelig ben en mijn temp is vanaf maandag weer stijgende heen. Hij was maandag 37.1 dinsdag 36.8 gisteren 36.9 en vanmorgen zelfs 37.0 Als het niet goed gegaan is hoort me temp toch niet te stijgen? Dit snap ik dus helemaal niet. Wat is je advies hierover? Zou het toch geen miskraam geweest kunnen zijn? Alvast bedankt voor het antwoorden. Groetjes van Mamatje
HOihoi, Voor mij is het ook onzeker....en zal de bloeduitslag je meer gaan vertellen. Ik ga ontzettend voor je duimen maar ik ben bang dat het niet goed is........ Imke