Hey Meiden, Ben van de week tijdens het slikken van de pil 2 x lichtjes ongesteld geweest, niet veel maar toch een beetje ... Klopt het nou dat dan je pil niet werkt ? Ik heb die dagennamelijk wel gemeenschap gehad ... Liefs Chantal
Een tussentijdse bloeding kan idd betekenen dat de pil te licht is. Heb je dit al vaker gehad, of is dit de eerste keer?
Het is de eerste keer heb dit verder nog niet eerder mee gemaakt ... Nou zou de kans wel heeeeel klein zijn dat ik gelijk zwanger zou zijn maar bij Kyano was ik per ongeluk 2x de pil vergeten en toen was ik ook gelijk zwanger ... maar goed ik heb niet echt het gevoel dat ik gelijk zwanger ben maar ja je weet maar nooit
Zou toch maar een zwaardere pil halen als je niet zwanger wil zijn. Want hij is dan volgens mij te licht hoor. (heb het zelf ook gehad, eerst een paar keer een tussentijdse bloeding, na een aantal maanden was ik alleen nog maar ongesteld )
Het is niet dat ik niet zwanger wil worden zou graag een 2e willen en die is altijd welkom, en komt het dan komt maar liever zou ik nog even een jaartje willen wachten, maar vond het gewoon zo vreemd dat ik ineens die bloeding had, ik slik die pil al jaren, nooit ergens last van gehad sinds vorige week dan, het is trouwens de Diana 35 Vanaf wanneer kan je ook alweer eigenlijk testen ?
Ik had het ook dat ik altijd ongesteld werd door de pil heen, ik heb ook al heel wat verschillende pillen gehad. Ik had het ook bij de zware.