hallo... Ik denk dat ik zwanger ben, omdat ik al enige tijd erge pijn aan mijn borsten heb, ontzettend moe ben en regelmatig steken in mijn onderbuik heb. Ik heb me vandaag getest en de uitslag was negatief, maar ik slik de pil en ik zou komende zaterdag ongesteld moeten worden. Nou vroeg ik me af of ik niet te vroeg getest had en of ik nog een keer moet testen en wanneer ik dan beter weer kan testen. Want ik heb toch echt sterk het vermoeden dat ik zwanger ben of ik moet me lichaam al heel slecht kennen. Wie kan mij goed advies geven??? Ik heb namelijk ook gelezen dat als je zwanger bent toch ongesteld kunt worden in de stopweek als je de pil slikt, is dit waar? Groetjes, Jollie
Hoi Ja veel te vroeg eigenlijk. Als je in deze "cyclus" zwanger geworden zou zijn. Dan zit je nu ongeveer een week na je eisprong. eigenlijk zit je nu rond de tijd dat je innesteling zou hebben, dat gebeurt 5 tot 10 dagen na je eisprong. ben je de pil vergeten? ben je ziek geweest? groetjes
Hmm, Normaal moet je 7 dagen stopweek hebben maar ik ben 1 dag later weer met een nieuwe strip begonnen (had geen pil meer in huis, dus 8 dagen stopweek gehad) en heb in die week ook onveilige seks gehad. Dus vandaar dat ik denk dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn en dan die symptomen versterken dit gevoel. Maar wanneer zou ik dan weer kunnen testen en welke test is dan betrouwbaar, want ik heb de predictor gebruikt maar heb gelezen dat je deze het beste met ochtendurine kunt doen en ik heb het ergens midden op de dag gedaan. Ik vind het wel spannend, hoop van een kant dat ik het ben (mijn vriend trouwens ook) maar het is niet hoognoodzakelijk. Groetjes, Jollie
hoi hoi, bedankt voor de tip en reactie Ik zal er maar niet van uit gaan dan, maar mocht ik toch nog willen testen wanneer zou dan het beste zijn zodat ik niet te vroeg test. Groetjes... xxx
Heel erg bedankt ik ben nu gelukkig wat wijzer geworden en mocht alles overhoopt toch positief zijn laat ik het weten.... Veel liefs Jollie
Hallo...., Ik ben vandaag ongesteld (ontrekkingsbloeding) geworden, maar ik blijf toch sterk het vermoeden houden dat er iets met me is. Ik heb de laatste dagen ook al flinke steken in mijn liessteek, veel hoofdpijn en steeds meer misselijkheid erbij. Kan het dat je tijdens je pilgebruik zwanger kunt zijn, maar dat je in de stopweek toch je bloeding krijgt. En hoe kun je er nou dan achterkomen dat je echt wel of echt niet zwanger bent, moet ik dan gewoon toch nog een keer een test doen??? Ik weet het allemaal niet meer, ik lees teveel waardoor ik niet meer overzie wat nu kan en niet kan. Wie kan mij helpen groetjes Jollie
heey bedankt voor je snelle reactie, ik had het berichtje ook al in 'de centrale hal' gezet, kwas een beetje ongeduldig voor advies. kan ik nu al meteen testen of kan ik beter nog ff een paar dagen wachten? Groetjes,jollie
Had ong hetzelfde als jou, en al twee keer getest en toch niet zwanger Men vriend denkt dat het hcg-hormoon enkel in mn bloed zit (kent iemand bij wie dit ook zo was) en wil dus naar de dokter.. Maar ik geloof er niet in, als je al twee keer nega test is het toch echt zo vrees ik (De tweede keer was zondag, de laatste dag van mn onttrekkingsbloeding)
hoi tacha87 Nou dan zitten we nu in hetzelfde schuitje ik ga ook gewoon nog een keer testen en is deze negatief dan ga ik er ook maar van uit dat ik niet zwanger ben. Maar als ik al die symptomen dan nog een week heb ga ik wel naar de dokter, dus als ik jou was zou ik ook gewoon maar ff na de dokter gaan. Kan toch nooit kwaad, zo'n bezoekje aan de dokter. Nou succes. Groetjes Jollie
Bedankt! Maar ik ben gwn bang dat mn symptomen allemaal in mn hoofd zitten en ik mezelf dus gek maak Ik wacht deze cyclus gewoon af, het is pas mn eerste maand zonder pil dus Jij ook heel veel succes en ik hoop dat het toch raak is
Heey hallo, Kwilde ff zeggen dat mijn tweede test ook negatief was, dus geen babietje voor mij. Wel jammer aan een kant, want kheb er toch de laatste tijd veel over nagedacht wat het zou betekenen als ik wel een kindje zou krijgen. En ik moet zeggen hierdoor zijn mijn gevoelens om moeder te worden sterker geworden. Eens goed met mijn vriend praten wat hij wil en vind, dat zal wel helpen. En als mijn klachten aanhouden dan ga ik maar ns naar de HA, want dan is er vast iets anders met mij aan de hand. En voor de rest iedereen succes met zwanger worden!!! Groetjes Jollie