Gestopt met pil en condoom gebruikt

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door KimChloe, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimChloe

KimChloe Lid

12 mei 2016
    29
    4
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik ben net gestopt met de pil, omdat ik hier vervelende bijwerkingen van krijg en ik ben van mening dat al die hormonen toch niet helemaal goed voor je zijn..

Maandag 2 mei (vorige week) heb ik mijn laatste pil geslikt en ik werd 4 dagen later ongesteld. Ik had dus officieel eergisteren mijn pil weer moeten slikken, maar dat heb ik dus niet gedaan.
    Afgelopen maandagavond heb ik seks gehad, met condoom. Toen hij klaar was en uit mij ging is het condoom blijven hangen voor de helft. Toen ik dat zag heb ik hem meteen eruit gehaald.

Ik vraag me nu af of ik hier zwanger van kan worden. Aangezien het uiteinde van het condoom niet in mijn vagina zat lijkt de kans mij heel klein.. Ook weet ik niet wanneer ik weer mijn eerste eisprong kan krijgen na het stoppen met de pil? Duurt dit wel minstens een week of kan dit ook gelijk zijn? Ik ben nu nog héél lichtelijk ongesteld (bijna niet meer, slechts druppels nog).

Ik hoop dat jullie hier meer van weten!
    Liefs,
    Kim

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    het kán meteen, het kan ook pas wéken later... is niet te zeggen helaas. ik zou als je twijfelt gewoon 2 weken na het onveilige moment testen

3. KimChloe

KimChloe Lid

12 mei 2016
    29
    4
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oke, bedankt! En wat denk je van het condoom dat er half in zat nog?

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    als je het echt meteen gemerkt hebt, zal er weinig gebeuren. ik schat de kans best klein :)

5. KimChloe

KimChloe Lid

12 mei 2016
    29
    4
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Okee, dankjewel! Ik ga vanaf nu ook een temperatuurkaart bijhouden. Denk dat dat ook wel handig is. :)

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zolang je het niet als anticonceptie gebruikt ;)

7. KimChloe

KimChloe Lid

12 mei 2016
    29
    4
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee! Gebruik condooms, en bij mijn eerstvolgende normale menstruatie wil ik een koperspiraal laten zetten denk ik. :)

8. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zegt dat het uiteinde er niet in zat, dus waar het in principe eruit had kunnen lopen, dan lijkt me niet dat je zwanger kan zijn.
    Maar als ik in die situatie zou zitten zou ik toch een test doen, gewoon voor alle zekerheid.

9. KimChloe

KimChloe Lid

12 mei 2016
    29
    4
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord! Zal het over 2 weken wel voor de zekerheid doen denk ik. :)

Deel Deze Pagina