wij vroegen ons eigenlijk af gezien het topic over sterilisatie mijn man heeft 1 bal nog maar en ik nog maar 1 eileider zou je dan ook korting krijgen tijdens zo'n behandeling?
Ik vind het eigenlijk niet zon rara vraag. Het zal niet de helft goedkoper zijn maar ik denk eerlijk gezegd dat dat je niet het volle pond zal hieven betalen. Ze hoeven immers de handeling maar 1x uit te voeren ipv 2x
Volgens mij is het maar 1 dbc code voor beiderzijds doornemen van de zaadleider...dus vrees van niet..
Sorry, maar je kunt mij opvegen Ik ding ook vaak af in winkels en markten, maar jij bent wel echt zuinig, haha Terwijl het op zich geen rare vraag is hoor, het zou niet bij mij opkomen, maar je zou het kunnen vragen, want ik snap je gedachtengang wel Al moet je niet raar opkijken dat als je de vraag stelt, diegene de slappe lach krijgt
Haha sorry ik moest ook lachen. Als het nou niet goedkoper is kan je misschien met wat vrienden tegelijk gaan en vragen of ze groepskorting geven (sorry flauw maar kon t niet laten!)
whahahaha ik moest even lachen Zo heeft mijn vriend al zn organen omgekeerd zitten en ik 2 baarmoeders....
ag ik had niet anders verwacht dat de volle pond betaald moest worden. grinnik we vroegen het ons af in een jollige bui ben blij dat ik er mensen mee aan het lachen heb gemaakt maar zoverre zit mijn spiraaltje nog goed en zullen we zulke beslissingen niet kunnen maken. denk als mijn spiraaltje blijft etteren is het een optie. maar gezien mijn en mijn man zijn leeftijd denk ik zoiezo dat ze ons vierkant uit lachen 24 en 28 jaar. maarja tegen hormonen kan ik niet de spiraal ben al 6 weken ongesteld en heb ik heel veel buikpijn lijkt net dat hij prikt. en als ik niet ongesteld ben loop ik leeg qua afscheiding.. agja nog 4 maandjes kijken of het werkt anders zullen we toch iets anders moeten bedenken. sterilisatie durven we zoiezo niet aangezien mijn man k.nker heeft gehad en dan vind ik niet dat je die keuzes in zo'n heftige periode kan maken.