Pil, puisten, zwanger willen worden......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jorietje, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb het ook gehad. Ik heb net een periode achter de rug dat het heel erg was en nu gaat het weer beter. Alleen mijn rug zit nog onder, maar mijn gezicht gelukkig niet.

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi Lieverd,

Mijn eerste cyclus duurde maar 14 dagen en de 2e duurde 35 dagen, zit nu in de 3e cyclus en die is nu 25 dagen... Afwachten dus wanneer de :evil: :evil: weer komen...

Gr.
    Jorietje

3. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi,

Bengel, dat duurde lang bij jouw zeg! Dan heb ik nog niets te klagen met mijn 39 dagen.

Senna, balen dat je weer overtijd bent en nog niks weet.

Jorietje, jouw eerste cyclus was behoorlijk snel zeg! Wel jammer dat het niet gelijk regelmatig is, want dan kan je makkelijk bepaalde dingen berekenen.

Ik zit nu op dag 32 en ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen deze cyclus. Ik hoop natuurlijk dat deze zwanger eindigt.

Gr. Lieverd

4. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

heb ook diane 35 een tijd geslikt, maar ben later overgestapt op mycrogenon, omdat deze wat lichter is, zelfs toen kreeg ik alweer puistjes terug.
    dus hoop niet dat het straks als ik stop in mei nog erger wordt, heb wel een goede gezichtscreme tegenwoordig, heb bijna een glad huidje (voor mijn doen dan)

Deel Deze Pagina